۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • منتخبان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیانیه مشترکی را صادر کردند

منتخبان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیانیه مشترکی را صادر کردند

  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
  • ۲۶۲ بازدید
  • ۰

سه منتخب آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای مشترک از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کردند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :آیت الله سید علی اکبر قرشی و آیت الله عسگر دیرباز و حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری سه منتخب آذربایجان غربی بیانیه ای مشترک به شرح زیر صادر کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر مردم شریف استان آذربایجان غربی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و احساس مسوولیت در موقعیتی حساس با شرکت پرشکوه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه ای ماندگار آفریده و دشمنان دیرینه این ملت را مایوس و ناامید نمودند لذا ضمن قدردانی از مردم شریف استان آذربایجان غربی به جهت خلق این حماسه ماندگار از حسن اعتماد تمامی اقوام و اقشار مردم شهیدپرور استان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به اینجانبان تقدیر و تشکر نموده توفیق خدمت صادقانه برای تمامی منتخبان ملت و سربلندی تمامی عزیزانی را که با لبیک به مقام معظم رهبری در برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات تلاش نمودند از خداوند منان خواستاریم.
سید علی اکبر قریشی
عسگر دیرباز
جواد مجتهد شبستری
از مجموع یک میلیون و ۵۱۱ هزار و ۶۵۲ برگ رای ماخوذه در آذربایجان غربی، آیت الله میرعلی اکبر قریشی با ۸۲۲ هزار و ۲۷ رای، آیت الله عسگر دیرباز با ۳۹۷ هزار و ۴۰۷ رای و حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری با ۲۴۷ هزار و ۲۴۰ رای بیشترین آرا را به خود اختصاص داده اند.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: حجت الاسلام منصور مظاهری با ۲۱۹ هزار و ۳۳۷ رای و حجت الاسلام عباس شاه رفعتی با ۱۷۶ هزار و ۵۲ رای در رده های چهارم و پنجم فهرست نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی قرار گرفتند.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال در کشور و آذربایجان غربی برگزار شد.
در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۳۴ نفر ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی های شورای نگهبان، سه نفر در این حوزه مورد تایید صلاحیت قرار گرفتند و در زمان تغییر حوزه نیز دو نفر به جمع این تعداد افزوده شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین