۱۸ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • منابع درآمد PKK/YPG مواد مخدر و قاچاق انسان است

منابع درآمد PKK/YPG مواد مخدر و قاچاق انسان است

  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۱۴۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، پایگاه خبری Deutschlandfunk آلمان، داخل سازمان تروریستی PKK/YPG را فاش کرد. بر اساس اخبار موجود در سایت، این سازمان تروریستی با فعالیت در زمینه مهاجرت غیرقانونی، قاچاق مواد مخدر و انسان، سود مالی را تامین می کند.
جنبه تاریک سازمان تروریستی PKK/YPG نیز در دستور کار رسانه های آلمانی قرار گرفته است بر اساس اخبارمنشر شده از پایگاه خبری Deutschlandfunk، درآمد اصلی این سازمان از سوریه و شمال عراق از راههای نامشروع به دست می آید.
حمایت غرب از PKK/YPG در سوریه یک فاجعه با پیامدهای متعدد است.
در این خبر که شامل نظرات والتر پوش از آکادمی دفاع ملی وین است، آمده است که این سازمان تروریستی از طریق مهاجرت غیرقانونی، قاچاق مواد مخدر و انسان درآمد زیادی کسب می کند.
والتر پوش همچنین حمایت جهان غرب از PKK/YPG در سوریه را “یک فاجعه با پیامدهای متعدد” توصیف می کند. وی تاکید می کند که غرب فریب گفتمان های جامعه دموکراتیک سازمان تروریستی PKK/YPG را خورده است.
در اخبار Deutschlandfunk، اظهارات جیمز جفری سفیر سابق آمریکا در عراق و سوریه در مورد ارتباط پ ک ک و ی.پ.گ نیز درج شده است.

جفری در ماه می گفت که واشنگتن از سال ۲۰۱۴ با یک سازمان مرتبط با سازمان تروریستی پ‌ک‌ک در سوریه همکاری می‌کند و اعتراف کرد که این سازمان YPG است. این خبر همچنین حاکی از آن بود که جفری تاکید کرد که پ.ک.ک اکنون در حال افزایش نفوذ خود در شمال عراق و برخی مناطق سوریه است و تهدیدی جدی برای ترکیه است.

به گزارش خبر فوری، در عملیات علیه تروریست های پ.ک.ک در منطقه باشکاله وان، کوه تندورک در محدوده منطقه چالدیران وان تعداد زیادی انبار های زیر زمینی مقدار کپسولهای گاز استوانه و مواد حیاتی کشف و ضبط شد.در عملیات علیه تروریست های پ.ک.ک در منطقه باشکاله وان، ادامه و در این زمینه عملیاتی در روز ۲۹ ژوئن در منطقه روستایی کوه تندورک در منطقه چالدیران انجام شد.
در غار کشف شده ۸۰ کپسول گاز بزرگ و ۱۵کپسول کوچک، ۴ اجاق غذاخوری و بسیاری از مواد حیاتی، بهداشتی و ساختمانی کشف و ضبط شد.
فرماندهی ژاندارمری بر اساس اطلاعات نقطه‌ای، عملیاتی را در منطقه روستایی کوه تندورک در منطقه چالدران انجام داد. در این بیانیه آمده است: «در عملیات انجام شده در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲، ۸۰ کپسول بزرگ گاز ، ۱۵ کپسول کوچک کوچک، ۴ اجاق پخت و پز و بسیاری از مواد مختلف حیاتی، بهداشتی و ساختمانی در این غار کشف و ضبط و به سلامت منهدم شد. مبارزه با تروریسم در این بیانیه آمده است: “عملیات با حمایت مردم ما در منطقه صادقانه و قاطعانه انجام می شود. پ ک ک در محاصره است.” –

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین