۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معدن مرمریت در مهاباد افتتاح شد

  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
  • ۴۵۴ بازدید
  • ۰

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: معدن مرمریت با تولید هشت هزار تن در سال، در مهاباد افتتاح شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی صنعت و معدن ف«صادق قادری» در گفت وگو با روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر، معدن مرمریت مهاباد با تولید سالیانه هشت هزار تن و با اشتغال‌زایی ۱۲ نفر در مهاباد افتتاح شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: علاوه بر آن معدن باریت نیز با دو هزار و ۵۰۰ تن استخراج سالانه و اشتغال‌زایی برای شش نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی از افتتاح واحد صنفی- تولیدی ترازوی دیجیتال با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۲۶ نفر در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: برای راه‌اندازی این واحد صنفی- تولیدی ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده و سالانه هزار و ۲۰۰ دستگاه سیار در ابعاد مختلف تولید می‌شود.
قادری افزود: در این ایام واحد بسته‌بندی مواد غذایی با تولید یک تن در ساعت افتتاح شده و اگر مشکل اصلی آن که سرمایه در گردش است حل شود به غیر از خط تولید قند و ادویه که هم‌اینک فعال است، سایر خطوط تولید آن اعم از حبوبات، سبزیجات و نمک نیز راه‌اندازی می‌شود. رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد از افتتاح تالار پذیرایی این شهرستان در ۲۱ بهمن ماه خبر داد و بیان کرد: از مشخصات این تالار پذیرایی می‌توان به یک هزار و ۵۰۰ متر زمین، هزار متر زیربنا، اشتغال‌زایی ۲۶ نفر و سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین