۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بی اعتنایی به درخواست پژاک

  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
  • ۳۳۱ بازدید
  • ۰

بی اعتنایی و بی توجهی مردم کردستان ایران به درخواست پژاک مبنی بر تظاهرات خیابانی بمناسبت سالروز دستگیری اوجالان ،نشان از بی هویتی و عدم جایگاه این فرقه در میان مردم کردستان می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: پژاک با این فکر و اندیشه که همانند سال های اولیه تاسیس خود می تواند با شعار ، حیله و نیرنگ  احساسات جوانان را به بازی گرفته و آنها را فریب دهد ؛ بیانیه های را در مناسبت های مختلف صادر می کند و در فضای مجازی و رسانه ها جولان می دهد ولی خوشبختنانه با افشاء ماهیت این فرقه ی ضد کرد دیگر مردم فهیم کردستان ایران هیچ گونه توجه و اعتنایی به خواسته های پزاک ندارند.

۲۶ بهمن ماه سال روز دستگیری عبدالله اوجالان می باشد و پژاک برای ابراز قدرت و پویایی فرقه در بیانیه ی  مردم کردستان ایران را به تظاهرات خیابانی فراخواند ؛پژاک در این بیانیه با به کار گیری کلمات احساسی سعی بر این داشت که جوانان را به خیابان بکشد ولی بار دیگر شکست تلخی را در کارنامه سیاه خود به ثبت رساند.

پژاک پس از شکست از سپاه پاسداران ایران در عرصه نظامی با تغییر رویکرد و استراتژی تلاش می کند در عرصه سیاست اهداف تروریستی خود را پیش ببرد ولی بی سوادی سرکرده های فرقه و زیادخواهی سران آن پژاک را در عرصه ی سیاست همیشه ناکام گذاشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین