۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • محبی نیا: پژاک دنبال جبران ضربات کشنده سپاه پاسداران است

محبی نیا: پژاک دنبال جبران ضربات کشنده سپاه پاسداران است

  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
  • ۳۶۷ بازدید
  • ۰

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: اقدام تروریست های پژاک در به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی ضربات کشنده به این گروه است اما جمهوری اسلامی هرگونه تهدید امنیتی را در مبدا پاسخ می دهد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خانه ملت ،جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: عملیات تروریستی پژاک در به شهادت رساندن ۲تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی برخواسته از کینه دشمنان مردم ایران و ضربات کشنده جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا خواستگاه مردان بزرگی است که امنیت ایران و بقای جمهوری اسلامی مدیون آنها است. شهیدان محمدبروجردی،ناصر کاظمی ، محمود کاوه ، باکری و احمد کاظمی همگی برخواسته از قرارگاه حمزه سیدالشهدا بوده اند.

وی در ادامه گفت: استان آذربایجان غربی تاکنون شهدای بی شماری را تقدیم انقلاب کرده است و این سرزمین آوردگاه نبردهای تن به تن با دشمنان جمهوری اسلامی در منطقه غرب ایران بوده است.

محبی نیا با اشاره به عملیات پژاک در اشنویه گفت: پس از ضربات مهلکی که نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا به عناصر ضد انقلاب با هلاکت ۹تن از اشرار واردکرده بودند، تروریست ها اگرچه ۴ نفر از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند اما ۱۲ تن از آنها به هلاکت رسیدند.

وی در ادامه گفت: شهید حاج صمد بوستانی نمونه از فرزندان برومند انقلابی استان آذربایجان غربی بود که توسط پژاک به شهادت رسید. راه شهید بوستانی ها همچنان ادامه خواهد داشت.

جنگ با دشمنان جمهوری اسلامی ادامه دارد

وی گفت: مسئولین جمهوری اسلامی در قوای ۳گانه باید توجه داشته باشند که بنا به فرموده امام خمینی (ره) “راه شهادت کور شدنی نیست” و برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی و در راه دفاع از ایران همچنان باید خون اهدا کرد.جاده شهدا انتهایی ندارد زیرا دشمنان هر روز توطئه ای جدید را برعلیه ایران اسلامی طراحی می کنند.

این نماینده مجلس دهم گفت: مردم در جریان مبارزه با نظام ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی شهدای گران قدری را تقدیم کردند. در سال های هشت سال جنگ تحمیلی و در جبهه های نبرد حق علیه باطل نیز تعداد زیادی از فرزندان ایران به شهادت رسیدند.

وی در ادامه گفت: اقدامات تروریستی برعلیه جمهوری اسلامی موضوعی است همزمان با استقرار جمهوری اسلامی توسط سرویس های اطلاعاتی رژیم های متخاصم در دستور کار قرار گرفت که منجر به شهادت رسیدن هزاران نفر شده است. پژاک گروهی تروریستی است که همانند منافقین برای مزدوری دست به اقدامات تروریستی می زند.

محبی نیا تاکید کرد: اگرچه ظاهرا جنگ تحمیلی پایان یافته است اما نبرد جمهوری اسلامی با دشمنان مرم ایران همچنان ادامه دارد.

وی گفت: مردم ایران در راه دفاع از نظام تاکنون تعداد بی شماری شهید اهدا کرده اند که این نشان دهنده مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی و از خود گذشتگی آنها است. مردم در راستای دفاع از نظام مرز نمی شناسند و از خودگذشتگی مردم مسئولیت ما را سنگین تر می کند. همه در مقابل خون شهدا مسئول هستیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: لازم است شهادت فرزندان برومند آذربایجان غربی را به مردم استان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض کنم و با خانواده عزیزانی که به شهادت رسیدند ابراز همدردی نمایم.

تامین امنیت ایران با پاسخ قاطع به تهدیدات

محبی نیا گفت: اگرچه مردم ایران به ویژه مناطق مرز نشین در دفاع از نظام جانفشانی کرده اند اما تاکنون آنگونه که باید از برخورداری بهره مند نشده اند. توجه به معیشت و توسعه اقتصادی و صنایع در استان آذربایجان غربی موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور گروه های تروریستی گفت: ایران به عنوان لنگرگاه ثبات و آرامش در میان آشوب های کشنده خاورمیانه برنامه های راهبردی خود را عملیاتی می کند.

این نماینده مجلس دهم گفت: گروه های تروریستی نظیر پژاک یا گروه های تکفیری بخواهند بخشی از سرزمین ایران اسلامی را جولانگاه خود قرار دهند، آنها ممکن است همانند یک گلوله فلزی ضربه ای وارد کنند اما آنها با مشت محکم جمهوری اسلامی خرد خواهند شد.

وی با بیان این که ایران هرگونه تهدید تروریستی را در نقطه مبدا و هر کشوری که باشد پاسخ خواهد داد ، گفت: نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی با سابقه موفقیت هایی که در طول سالیان گذشته کسب کرده اند با دقت توطئه های تروریستی را زیر نظر دارند.

گفتنی است که روابط‌عمومی نیروی زمینی سپاه اطلاعیه‌ای درباره درگیری اخیر در شهرستان اشنویه منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده: «در پی رخنه دو تیم تروریستی ضد انقلاب به منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و شرارت در داخل کشور، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه، با انجام اقدامات دقیق و موفق اطلاعاتی، آنان را شناسایی و در یک عملیات تعقیب، گریز و درگیری آنها را متلاشی و ١٢ نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند». این اطلاعیه می‌افزاید: «در جریان این عملیات مقادیر درخور توجهی سلاح، مهمات، تجهیزات و اسناد از تروریست‌ها به دست رزمندگان اسلام افتاد».

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین