۱۸ شهریور ۱۴۰۳

لزوم به رسمیت شناختن پ.ک.ک به عنوان یک گروه ضد کُرد!

  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳
  • ۷۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: اگر امروز در مناطق کردنشین به دنبال جاش ها، مزدوران و خائنانی بگردیم که می خواهند به کُردها آسیب برسانند و از توسعه آن جلوگیری کنند، بسیارند، اما بدون شک، بدترین آنها پ.ک.ک است. آیا زمان آن نرسیده که پ.ک.ک را به عنوان یک گروه ضد کرد به رسمیت بشناسیم؟

پ.ک.ک باید چند جنایت دیگر علیه مردم کرد انجام دهد تا به عنوان یک گروه تروریستی علیه کردها شناخته شود؟ پ.ک.ک باید چند کودک و نوجوان کرد را ربوده و بکشد، چند رهبر و چریک دیگر را ترور کند، چند دختر و پسر دیگر کرد باید از دست پ.ک.ک فرار کند تا رسما به عنوان یک گروه ضد کرد شناخته شود؟

پ.ک.ک چند بار دیگر باید مناطق کردنشین را اشغال کند و سپس آن را به یک نیروی اشغالگر تحویل دهد تا به عنوان گروه مزدور دشمن شناخته شود؟ پ.ک.ک چند پیشمرگه دیگر باید بکشد؟ تا کی از بازرگانان و دهقانان کرد عوارض گمرکی می گیرد، چندین بازار کرد دیگر مانند بازارهای اربیل، دهوک و کرکوک را به آتش بکشد و به خودروهای افراد برجسته کرد در تمام مناطق کردنشین بمب بچسباند؟

آیا پ‌ک‌ک باید زندگی را در چند قندیل دیگر متوقف کند، هزاران روستای کردنشین دیگر را تخلیه کند، به مخالفان خود اطلاعات بدهد و سپس آنها را بکشد؟ آیا پ‌ک‌ک باید زندگی بسیاری از مردم سنجار را نابود کند، بسیاری از شهرهای سوریه را تسلیم کند و با بسیاری دیگر از دشمنان کردها همکاری کند؟ دیگر چه می خواهید پ.ک.ک بکند که آن را یک گروه مسلح علیه کردها و کردستان بنامید؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین