۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطعی گاز در چند منطقه بوکان

  • ۲۳ آذر ۱۳۹۴
  • ۱۹۶ بازدید
  • ۰
همزمان با کاهش دما و بارش برف در شهر بوکان، گاز تعدادی از مناطق این شهر از صبح امروز قطع شده است و فاز دو شهرک گلستان(ستاد اجرایی امام) همچنان فاقد گاز است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از زریان، از ساعت هشت صبح گاز در مناطق کوی ورزش، فنی و حرفه ای، مسکن مهر و بیمارستان بوکان قطع شده است.

در تماس تلفنی زریان با  ۱۹۴ امداد شرکت گاز، این شرکت ضمن تایید قطعی گاز در این مناطق اعلام کرد که ساعت ۲۰ شب گاز این مناطق بوکان برقراری می شود.

در کنار این وضعیت، با گذشت دو سال از واگذاری زمینهای فاز دو شهرک گلستان(ستاد اجرایی امام) و ساکن شدن خانواده هایی در این شهرک، همچنان فاز دو شهرک گلستان فاقد گاز هستند.

قطعی گاز در بوکان در حالی صورت می گیرد که «منصور صادقیان» مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی امروز به ایرنا  گفت: روند تامین و مصرف گاز در استان در حال حاضر در وضع نرمال و طبیعی قرار دارد و مشکلی از این بابت نداریم.

وی  افزود: در حال حاضر افزون بر ۷۶۰ هزار مشترک گاز طبیعی در آذربایجان غربی از خدمات شرکت گاز استان استفاده می کنند و قطعی گاز نداریم.

وی اضافه کرد: پیش بینی خاصی نیز از قطعی گاز در آذربایجان غربی وجود ندارد و در صورتی که اتفاق غیرمترقبه ای پیش نیاید، این خدمت رسانی به صورت مستمر ادامه می یابد.

 ناگفته نماند چند روز قبل روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوکان با صدرو اطلاعیه ای اعلام کرد که در روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه گاز برخی مناطق بوکان قطع می شود.

در این اطلاعیه آمده است که امروز تنها گاز کوی بهرام پور(کوی ورزش) قطع خواهد شد و روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز گاز مسکن مهر، خیابان شفا، شهرک گلستان، کوچه بصیرت شش،قطع می شود.

این روابط عمومی آماده بودن بخشی از مناطق حفرات خالی بوکان جهت انجام عملیات تامین و تزریق گاز را علت این قطعی اعلام کرده است.

این درحالی است که مسئولان اداره گاز می توانستند به گونه ای برنامه ریزی کنند که تامین و تزریق گاز در محلات این شهر در تابستان یا اولین ماه پاییز صورت بگیرد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که قطعی گاز در سه روز پشت سر هم در بعضی مناطق مختلف بوکان به هدف جلوگیری از افت فشار گاز در این شهر صورت بگیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین