۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • قدردانی طایفه شمسیک از فرمانده ی لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع)

قدردانی طایفه شمسیک از فرمانده ی لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع)

  • ۲۹ دی ۱۳۹۴
  • ۶۵۴ بازدید
  • ۰

سرعشیره ، روحانیون و متنفذین طایفه شمسیک با حضور در فرماندهی لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) از سردار آبروشن بخاطره بی تفاوت نماندن در نجات جان مادر باردار میرآبادی در حالی که همه ناامید شده بودن تشکر و قدردانی نمودند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از سیلوانا نیوز ،در جریان نجات جان مادر باردار میرآبادی زمانی که حتی هلال احمر هم به علت بدی آب و هوا حاضر نشد به منطقه بالگرد اعزام کند مردم ، روحانیون و سران عشایر با تماس از سپاه تقاضای کمک کردند ، برف دو متری ، بدی آب و هوا و دید کم مانع از کمک رسانی می شد اما با پیگیر های فرمانده ی لشکر ۳ حمزه (ع) بالگرد سپاه به منطقه اعزام شد و مادر باردار میرآبادی را از اسارت برف و یخ نجات و به ارومیه منتقل کرد.

در این عملیات امداد و نجات شجاعت و دلاوری خلبانان سپاه مثال زدنی بود و با دلاوری آنان هم مادر و هم نوزاد در سلامت کامل به سر می برند ، بعد از این اتفاق سران عشیره ، روحانیون و متنفذین طایفه ی شمسیک با حضور در دفتر فرماندهی لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) از زحمات و پیگیری های سردار آبروشن تقدیر و تشکر کردند.
سردار یدالله آبروشن فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همیشه و در تمام اتفاقات در کنار ملت بوده و هر کمکی که در توان داشته به هیچ عنوان دریغ نکرده است ، در اتفاق اخیر و نجات مادر باردار میر آبادی هم سپاه به وظیفه ی ملی خود عمل کرد.

و هر کجا و در هر مکانی که فردی از مردم این سرزمین دچار مشکل شود و نیاز باشد سپاه وارد عمل می شود و بدون هیچ گونه تردیدی به کمک و یاری هموطنانمان خواهیم شتافت و نجات مادر میرآبادی از اسارت برف بوسیله ی بالگرد سپاه موجب خوشحالی ما شد و خدا را شکر می کنیم که هم مادر و نوزاد هر دو سالم هستند.
سر عشیره ی ایل شمسیک آقای اسد اسدی نیز در سخنانی گفت: مردم مسلمان کُرد همواره قدر شناس بوده و هستند و ما به خاطره این لطفی که سپاه پاسداران در حق مادر باردار میر آبادی و ما انجام داد و در آن هوای نامساعد برای نجات مادر میرآبادی بالگردی به منطقه اعزام کرد کمال تشکر را داریم.

سپاه در منطقه ما همواره در کنار مردم منطقه بوده و برای آبادانی و پیشرفت منطقه همیشه در صف اول قرار داشته است و من به نمایندگی از مردم منطقه بخصوص ایل شمسیک از شما و تمام مجموعه ی تحت امرتان تشکر میکنم.
ماموستا ادریس ، روحانی روستای میرآباد در این مراسم با تشکر و قدردانی از زحمات سپاه پسداران گفت:سپاه در منطقه ما نقشی کلیدی دارد و این نهاد مقدس همواره در کنار ملت بوده و هیچ گاه خود را از مردم جدا نکرده است ، این حرکت سپاه در کمک رسانی به مادر باردار میر آبادی یک اتفاق بزرگ است چون زمانی که مردم منطقه به کلی قطع امید کرده بودند ، صدای بالگرد سپاه امیدی تازه را در دل ها روشن کرد و امروز این را می بینیم که الحمدالله هم مادر سالم است و هم فرزندش ، این حرکت سپاه باعث خواهد شد مردم و نظام هر چه بیشتر به هم نزدیک شوند و برادری بین ما بیشتر خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *