۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قتل دو جوان ایرانی توسط داعش

  • ۲۵ آبان ۱۳۹۳
  • ۲۶۴ بازدید
  • ۰

دو جوانان کُرد ایرانی در جنگ با داعش در شهر شنگال به قتل رسیده اند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: جوانان و نوجوانان کُردستان ایران زمانیبدون آگاهی در دام فرقه ی پژاک گرفتار شده اند ،اکنون در کوبانی و شنگال قتل و عام می شوند.

با تجاوز گروه تکفیری داعش به مناطق کردنشین سوریه و عراق گروهک تروریستی پ ک ک برای خودنمایی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی در حمایت از کُردهای سوریه و عراق به مقابله با داعش برخاسته است. در این راستا پژاک شاخه ی ایرانی پ ک ک در حمایت از سیاست های پ ک ک ، اعضای فریب خورده ی  خود را که با هزاران دروغ گویی ، حیله و نیرنگ جذب کرده بود ، در کشوری بیگانه به جنگ با داعش می فرستد.

رسانه های این گروهک تروریستی هرزگاهی اسامی کشته شده گان خود را در جنگ با داعش اعلام می کند ، که متاسفانه در میان کشته شده گان همیشه نام چند جوان ایرانی وجود دارد.

نوروز تی وی رسانه ی وابسته به گروهک اخیراً با انتشار خبری نام پنچ تن از کشته شده گان خود را  اعلام کرد که از میان این پنچ تن دو ایرانی به نام های اسماعیل آزادی خان با کد دلگش خوشمر متولد سقز – کریم امویی میلان با کد روژهات آوارش متولد شهر ماکو که به اجبار و ناخواسته به شهر شنگال اعزام شده اند در لیست کشته های پ ک ک و پژاک  قرار گرفته اند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *