۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فرماندار مهاباد  : متهم پرونده قتل دختر مهابادی در بازداشت است/ با خاطیان برخورد قاطع می شود

فرماندار مهاباد  : متهم پرونده قتل دختر مهابادی در بازداشت است/ با خاطیان برخورد قاطع می شود

  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱۹۲ بازدید
  • ۰
 فرماندار شهرستان مهاباد اعلام کرد: متهم حادثه مرگ دختر جوان مهابادی با قرار وثیقه سنگین در بازداشت به سر می برد و با خاطیان این حادثه برخورد قاطع می شود.
 انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از کردپرس ،«جعفرکتانی» ظهر روز چهارشنبه(۱۶اردیهشت) در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: در حادثه ای که در هتل تارا شهرستان مهاباد اتفاق افتاد، دختر جوانی که در این هتل مشغول به کار بود جان خود را از دست داده است.

وی افزود: پرونده در دادگستری شهر مهاباد به یک قاضی قابل اعتماد و سخت گیر واگذار شده است وبنده در تماسها و دیدارهایی که با دادستان شهرستان مهاباد و قاضی این پرونده داشته ام تاکید کرده ام هر چه زوتر قضایای این پرونده معلوم شود.
وی در خصوص آخرین نتایج تحقیقات در خصوص این حادثه تصریح کرد: نیروی انتظامی و دادگستری به شدت مشغول تحقیقات در این خصوص هستند، اسناد و شواهد مربوط به این حادثه، فایل تماسهای صوتی جمع آوری شده اند، ولی به علت وجود پاره ای مسائل خانوادگی و شخصی تا کامل نشدن تحقیقات در خصوص پرونده، جزئیات آن را منتشر نمی کنیم چون اصلا اخلاقی نیست.
کتانی در ادامه تاکید کرد: متهم این پرونده دستگیر شده ودستور داده ام وثیقه سنگین برای متهم دستگیر شده تعیین شود تا از تأمین  آن ناتوان باشد و تا پایان تحقیقات در بازداشت باشد.
وی در خصوص هویت این متهم تصریح کرد: متهم بازرس و یا ناظر هیچ نهادی نبوده است. او مدتی قبل در هتل کویستان مهاباد مشغول به کار بوده و این هتل را در ارتقاء سطح استاندارهایش کمک کرده است و هتل تارا نیز به همین منظور متهم را به کار گرفته است و وی در این هتل مستقر شده است.
فرماندار مهاباد در خصوص شایعه های منتشر شده در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: در دیداری که با خانواده قربانی این حادثه که از خانوادهای متدین و خوشنام مهاباد هستند، داشته ام، این عزیزان درخواست بررسی عادلانه پرونده این حادثه را داشته اند و اعلام کردند تنها از طریق قانون و دستگاه قضاء پیگیر پرونده هستند  و به مانند این خانواده داغدار بهتر است اجازه بدهیم این حادثه از طریق قانون پیگیری شود.
وی افزود: افکار عمومی مطمئن باشند که با خاطیان این حادثه برخورد قانونی خواهد شد و بنده به عنوان فرماندار پیگیر این پرونده هستم و تا احقاق حق و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه خانواده قربانی آن  را همراهی می کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *