۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فراخوان تظاهرات پژاک باردیگر با شکست مواجه شد.

فراخوان تظاهرات پژاک باردیگر با شکست مواجه شد.

  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

پ ک ک و پژاک از عاملان جنگ در مناطق کردنشین ترکیه با صدور فراخوانی احساسی از مردم کُرد ایران خواسته بوده با تجمع و تظاهرات در خیابان ها و میدان اصلی شهر ها جنایت ترکیه را محکوم نمایند ،ولی با توجه به افشای ماهیت این فرقه های تروریستی در میان مردم و همچنین ارتقاء آگاهی مردم نسبت به سیاست های آشوب طلبانه پژاک ، برای سومین بار متوالی توجه و اعتنایی به این فراخوان نکرده اند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک پژاک با جولان ذر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کشتار مردم بی گناه کُرد ، در ترکیه را بهانه قرار داده و با احساسات مردم بازی می کند.
جنگ سخت میان ارتش ترکیه و تروریست های پ ک ک در مناطق کردنشین سبب آوارگی کُردها و همچنین کشتار زنان و کودکان شده و قتل و عام افراد غیر نظامی محکوم و جنایت جنگی محسوب می گردد.
ورود عناصر مسلح پ ک ک به داخل شهرهای کردنشین عامل بروز جنگ در این مناطق می باشد . پ ک ک از عاملین جنگ در این مناطق ، با سوء استفاده از رسانه ها و فضای مجازی با مظلوم نمایی و برانگیختن احساسات مردم بدنبال اغتشاش و ناامنی در مناطق کردنشین نیز است.
پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی از زمان آغاز این درگیرهای ۳ بار فراخوان تجمع و تظاهرات صادره کرده و از مردم فهیم کُرد ایران خواسته تا با تجمع در خیابان ها و میدانی شهر نسبت به کشتار مردم ترکیه شعار سر دهند، ولی در هر سه مورد این فراخوان ها از سوی پژاک ، مردم کُرد ایران اسلامی هیچ گونه توجه و اعتنایی به خواست تروریست نداشته اند.
با افشای ماهیت پ ک ک و پژاک در میان مردم کُرد ،پژاک دیگر جایگاه مردمی در میان مردم کردستان نداشته و کُردها خیلی زود به ماهیت پژاک پی برده و دسیسه ها و حیله های این فرقه تروریستی را تشخیص می دهند.
مردم کُرد با آگاهی و اشرافیت به این موضوع پ ک ک عامل جنگ و کشتار زنان و کودکان در ترکیه بوده ، بنابراین فراخوان این فرقه در حمایت از مردم مناطق کردنشین ترکیه دسیسه ای برای ناامنی و آشوب در مناطق کردنشین ایران است.
روز پنچ شنبه ۹۴/۱۱/۱۵ فراخوانی از سوی فعالان مدنی و پژاک صادره شده بود که باردیگر کسی به این فراخوان توجه نکرده و پژاک شکست دیگری در عرصه سیاست تجربه کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین