۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عنصر فراری پ‌ک‌ک در سوئد به اتهام آزار جنسی اسب‌ها محکوم شد و از آنجا گریخت

عنصر فراری پ‌ک‌ک در سوئد به اتهام آزار جنسی اسب‌ها محکوم شد و از آنجا گریخت

  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
  • ۷۷ بازدید
  • ۰

سنانیک اونر که در ترکیه به دلیل عضویت در سازمان تروریستی پ.ک.ک تحت تعقیب است، در سوئد به دلیل سوء استفاده جنسی از اسب ها و حمله با چاقو به پلیس به ۱ سال و ۴ ماه زندان محکوم شد.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از مطبوعات سوئد، اونر که در تشکیلات سازمان تروریستی پ.ک.ک در این کشور نیز شرکت داشت، در حین آزار جنسی از اسب ها در انباری نزدیک شهر هلسینبورگ مورد توجه اطرافیان قرار گرفت و پس از دستگیری وی با چاقو به تیم های پلیسی که در محل حاضر شده بودند حمله کردند.

دادگاه هلسینبورگ اونر را به دلیل سوء استفاده جنسی از اسب و حمله با چاقو به پلیس به ۱ سال و ۴ ماه زندان محکوم کرد و در عین حال درخواست اخراج اونر را رد کرد.

در کیفرخواست تهیه شده توسط دادستانی هلسینگبورگ، آمده است که سوء استفاده جنسی اونر از اسب ها در ۲۴ فوریه زمانی که صاحب اصطبل از دوربین های امنیتی متوجه یک فرد مشکوک شد، فاش شد. هنگامی که فیلم دوربین های امنیتی در انبار بررسی شد، در کیفرخواست گفته شد که اونر از اسبی که بسته بود سوء استفاده جنسی کرده است و زمانی که صاحب اسب ها به انبار آمد، اونر فرار کرد.

در کیفرخواست ذکر شده بود که اونر که روز بعد می خواست دوباره وارد انبار شود، وقتی مورد توجه یک کارمند زن قرار گرفت، دوباره فرار کرد، اما به اصرار ادامه داد و در ۲۸ فوریه به انبار بازگشت و زمانی که اطرافیان او را گزارش کردند، او توسط تیم های پلیس دستگیر شد.

اونر که با چاقو به افسران پلیسی که می خواستند او را تسلیم کند حمله کرد، پس از درگیری کوتاه خنثی و بازداشت شد.

همچنین درخواست شد که اونر که توسط دادستانی به سوء استفاده جنسی از اسب و چاقو زدن به افسر پلیس دستگیر و متهم شده بود، از سوئد که در آنجا درخواست پناهندگی کرده بود، به شرط عدم امکان ورود مجدد به کشور اخراج شود.

از سوی دیگر، گفته می شود سنانیک اونر که ترکیه به دلیل عضویت در سازمان تروریستی پ.ک.ک تحت تعقیب قرار دارد، در زمانی که معاون شهردار BDP در منطقه قزل تپه ماردین بود، بازداشت شد و در طی مراحل تصویب حکمی که در پرونده ای که به اتهام رهبری سازمان محاکمه شده بود دریافت کرد به خارج از کشور گریخت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *