۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عناصر پژاک دو پیشمرگ دمکرات را ترور و به هلاکت رساند

عناصر پژاک دو پیشمرگ دمکرات را ترور و به هلاکت رساند

  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
  • ۳۱۹ بازدید
  • ۰

پژاک در واکنش به انتشار نامه همکاری این گروه با سپاه پاسداران دو تن از اعضای حزب منحله دمکرات کردستان را در اربیل ترور و به هلاکت رساند.

 

به گزارش انجمن بی تاوان ، وجود بیش از ۴۵ گروه و حزب کُردی در خاورمیانه ،امنیت و آرامش خانواده های کُردی را سلب نموده و جنگ و خونریزی را برای کردها به ارمغان آورده است.مبارزه و خونریزی احزاب و گروه های کُردی در راستای حاکمیت بر کُردها و رسیدن به قدرت بوده که متاسفانه تاوان سخت آن را کردها می دهند.

گروه های تروریستی دمکرات و کومله  با توجه به ماهیت قدرت طلبی آنان به چندین گروه کوچک انشعاب یافته اند.هم اکنون حزب منحله دمکرات به ۲ گروه و حزب منحله کومله به ۳ گروه انشعاب یافته است.

پژاک از جمله گروه های تروریستی،  با استناد به انشعابات انجام گرفته در دمکرات و کومله  این احزاب را ناکارآمد ،واپسگرا و جیره خوار جمهوری اسلامی ایران معرفی می نماید و از همان بدو تاسیس پ ک ک و پژاک ر ا حزبی مدرن و دارایی برنامه معرفی می کند.

احزاب  کومله و دمکرات نیز پژاک را حزبی غیر ایرانی قلمداد نموده و فعالیت های پژاک را در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران معرفی می کنند.

رسیدن به قدرت و حاکمیت برای کُردها هدف همه احزاب و گروه های کُردی می باشد به همین منظور  از هر گونه اقدام غیر انسانی دریغ نکرده  و با ادعاهای گوناگون علیه یکدیگر ماهیت و جایگاه هم را تخریب می نمایند.

جنگ رسانه ی میان احزاب کُردی امروزه به نقطه اوج خود رسیده است.

حزب منحله دمکرات اخیر با انتشار نامه ی جعلی پژاک را متهم به همکاری با سپاه پاسداران نموده و این رفتار پژاک را خیانت به کردها عنوان نموده است

عضویت ۳۵ تن از کادرهای پژاک به حزب کومله شاخه عبدالله مهتدی نیز از موارد خشم پژاک می باشد،پژاک چندین بار از کومله درخواست نموده تا کادرهای اخراجی از گروه را پس گرداند ولی کومله توجه و اعتنایی به درخواست پژاک نمی نماید.

پژاک نیز در برابر اقدام حزب منحله دمکرات و کومله واکنش نشان داده  و به صدور بیانیه و یا تکذیب ادعای دمکرات اکتفاء نکرده و در اربیل چند نفر از فرمانده هان و اعضای حزب را ترور نمود.

قادر قادری از فرمانده هان دمکرات و صاباح رحمانی از پیشمرگ های حزب چندی پیش توسط پژاک در اربیل ترور و به قتل رسیده اند.

برخی از منابع داخلی عراق نیز پژاک را عامل ترور اعضای دمکرات اعلام کرده اند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین