۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اظهارات عضو سابق کادر مرکزی پژاک

  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۳
  • ۳۹۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : زینب آذر عضو سابق شورای ۹ نفر مدیریت پژاک ، گروهک تروریستی پژاک را وابسته به پ.ک.ک دانسته و در این خصوص می گوید ، با مداخله نظامی آمریکا در کشور عراق شرایط برای پ.ک.ک مهیا شد تا بتواند خود را به سیاست های آمریکا نزدیک کند و در سایه همان سیاست بتواند مداخله نظامی در خاورمیانه  داشته باشد ،  وی پژاک را زایده ی همان شرایط سیاسی می داند.

زینب آذر براین باور است که مردم ایران پژاک را نه با ماهیتی مستقل بلکه با هویتی وابسته به پ.ک.ک می شناسند ،و هنوز هم جامعه ایران پژاک را نمی شناسد،وی در ادامه می افزاید ،منطقه ی ماکو  را که من در آن بودم هنوز اهالی آن نمی تواند اسم پژاک را بر زبان آوردند،  چون  پژاک را همان  پ.ک.ک می دانند .و دلیلی اصلی آن را نبودن سیاست های جدای این گروهک می باشد. زینب آذر به صراحت اعلام می کند که پژاک نوعی باج به آمریکا در قبال سیاست های ضد ایران می باشد.

قاجاق کالا، باج گیری ، اخاذی و ترانزیت مواد مخدر از جمله مواردی می باشد که زینب آذر آنها را از اصلی ترین منابع درآمدی پژاک عنوان کرد.

زینب آذر همچنین  از سیاست های پ.ک.ک و پژاک را این گونه بیان کرده است که پژاک و پ.ک.ک برای قانونی نشان دادن چهره ی خود ویترینی زیبا از چهره ها را می سازد تا ترور و کشتار خود را بپوشاند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی برنامه مستندی از جنایت ها و خیانت های پژاک به نام (ارمغان چته ها) تهیه و تنظیم کرده است که  تمامی اظهارات فوق زینب آذر در این برنامه ی مستند موجود می باشد ؛ و این برنامه مستند به شکل DVD در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

 

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین