۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضوء سابق پژاک: تبلیغات ماهواره ای فریب ام داد.

  • ۱۱ آبان ۱۳۹۵
  • ۳۴۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مصطفی بشارت نیا متولد ۱۳۶۹ دارای تحصیلات متوسطه که پس از ۴ سال عضویت در گروه تروریستی پژاک موفق شد از مقر گروه جدا و به کانون خانواده باز گردد.
مصطفی بشارت نیا در خصوص عضویت خود می گوید
برنامه های ماهواره ای گروه در نوروز تی وی و استرک تی بسیار مرا تحت تاثیر قرار می داد و از کودکی عاشق جنگ و اسلحه بودم. بالاخره تبلیغات ماهواره ای مرا فریب داد.
پژاک در برنامه های ماهواره ای چنان تبلیغ می کرد که گویا نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ظلم و حنایت بر حق کردها انجام داده است و این گروه برای کرفتن حقوق کردها جنگ می کند بنابراین تصمیم گرفتم به عضویت پژاک در آیم.
مصطفی بشارت نیا می گوید به محض ورود به گروه انتظار داشتم پیشرفته ترین و به روز ترین آموزش ها و دوره های نظامی را ببینم ولی در گروه خبری از آموزش نظامی نبود ، در مقر گروه تاکید بسیار بر آموزش های ایدئولوژیک بود و آموزش نظامی فقط یادگیری کار با اسلحه کلاشینکف بود.
در کلاس های ایدئولوژیک علاوه بر بزرگنمایی عبدالله اوجالان و بیان افکار کمونیستی و سکولار وی ،ادیان الهی و ÷یامبران خدا را را رد و وجود حضرت باری تعالی را انکار می کرده اند.
مصطفی بشارت نیا در مورد تبعیض جنسیتی در گروه می گوید:زنان و دختران زیبارو در مقرهای فرمانده هان ساکن می شده اند ولی دختران عادی همانند مردان کارهای سخت مردانه انجام می داده اند …
در گروه نمی توان ابراز پشیمانی کنی چرا که فورا با انگ خائن به رهبر اوجالان و کردستان برنامه ای ترتیب می دهند که در اولین درگیرهای ساختگی کشته شوی…

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین