۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عبدالله اوجالان بهانه برای جنگ و خونریزی در کردستان ایران

عبدالله اوجالان بهانه برای جنگ و خونریزی در کردستان ایران

  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
  • ۱۸۹ بازدید
  • ۰

پ ک ک و پژاک قصد دارد،  مناطق کردنشین ایران را همانند سایر مناطق کردنشین خاورمیانه به جنگ و خونریزی بکشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بی خبری از وضعیت عبدالله اوجالان رهبر زندانی پ ک ک ،پژاک در زندان امرالی بهانه خوبی برای تروریست ها شده تا تحرکات و عملیات های تروریستی خود را ارتقا دهند.

مناطق کردنشین عراق و ترکیه تحت تاثیر تبلیغات گروه قرار گرفته و هر روز عده ای با حضور در خیابان ها منجر به سلب امنیت و آسایش این مناطق شده است . در چندین مورد از این تجمعات بدلیل رفتارهای خشونت آمیز هواداران گروه منجر به درگیری با پلیس گردید.

مناطق کردنشین ایران  هم اکنون به دلیل فهم و بصیرت هم وطنان کُرد جزء امن ترین و بی حاشیه ترین مناطق کردنشین خاورمیانه می باشد.ولی احزاب و گروه های تروریستی این امنیت و آرامش هم وطنان کُرد را برنتافته و بدنبال سلب امنیت و آرامش بوده و با برنامه ریزی های تروریستی می خواهند جنگ و خونریزی را در  کردستان ایران به ارمغان آورده اند.

رنگین بوتان و کاوه آوالان دو تن از کادرهای تروریست های پ ک ک و پژاک در مصاحبه تلویزیونی ماهیت کردستیزی گروه را افشا کرده اند.

این دو تروریست با صراحت از جوانان کُرد خواستند که با یورش به خیابان ها در حمایت از اوجالان و همچنین تجمع در برابر کنسولگری های ترکیه انزوای اوجالان را محکوم نماید،مهمتر از همه کاوه آوالان تروریست پژاک از جوان کُرد خواست که مراکز نظامی و دولتی و کُردهای وابسته به نظام جمهوری اسلامی ایران را شناسایی و با اسلحه و کوکتل مولوتف مورد حمله قرار دهید.

 

تجربه نشان داده بود که پژاک در تجمعات خیابانی همیشه سکوت پیشه می کرد و حضور تعدادی از جوانان فریب خورده در خیابان ها را رفتار خودجوش مردمی اعلام می کرد

اکنون چرا پ ک ک و پژاک صراحتا و آشکارا از جوانان کُرد خواسته تا به خیابان سرازیر شوند؟

پژاک و پ ک ک در اویل  با برانگیختن احساسات و هیجانات جوانان کُرد به راحتی می توانست با تبلیغات های کاذب سیاست های ضدکُرد گروه را به اجرا در آورد ، ولی امروزه با توجه به افشاء ماهیت تروریستی  گروه ،  تبلیغات تاثیری بر افکار جوانان نداشته و به ناچار بطور علنی  از جوانان کُرد درخواست می کند که شهرهای کردنشین ایران را مانند سایر شهرهای کردنشین عراق و ترکیه به آتش و خون بکشند.

شرایط زندگی کُردهای ترکیه و عراق قابل مقایسه با شرایط زندگی هم وطنان کُرد مان نمی باشد،تبعیض ها و  و ناعتدالی های موجود در ترکیه در ایران عزیزمان نبوده و مغایر با سیاست کلان کشور است.

اکنون عبدالله اوجالان بهانه ای شده تا تروریست ها مناطق کردنشین ایران را نا امن و به جنگ و خونریزی بکشند.

گروه پ ک ک و پژاک با این نکته از یقین و باور رسیده اند که هیچ گونه جایگاهی و مقبولیتی در میان هم وطنان کُرد ندارند ولی باتوجه به ماهیت تروریستی خود دست از رفتارهای خرابکارانه نمی کشد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *