عامل قاچاق در مبارزه با قاچاقچیان!!!
پژاك براي بار دوم يك محموله 400 كيلويي را كشف و ضبط كرده كه مادهيي بنام Diphenoxylate است كه بعنوان مادهي خام در توليد مواد مخدري همچون شيشه و كراك مورد استفاده قرار ميگيرد. اين فرقه مدتي قبل نيز از كشف و ضبط مقداري مواد مخدر خبر داده بود. دفعهي قبل پژاك يكي دوروز خود را با انتشار اين خبر بهروز كرد و اين بار نيز درصدد است براي چند ساعت و يا چند روزي اسم خود را در رسانهها انتشار دهد. اما سئوال اينجاست كه آيا پژاك در فكر سلامتي فكر و جسم جامعه است كه اين مواد را از بين ميبرد؟اگر واقعاً مخالف اين كار است چرا هميشه از قاچاقچيان اين مواد خانمانسوز در مرزها حمايت ميكند؟ واقعيت امر اينكه براي فرقهيي مانند پژاك، سلامت جسم، جان و روح ملت، تنها شعاري است كه با لعاب و رنگهاي قشنگ آراسته شده و با آن مردم را فريب ميدهند. چرا كه برهمگان آشكار است پژاك از راه ترانزيت اين مواد است كه قادر به تأمين مايحتاج خوراكي و مهماتي خود است. اگر هم بعضاً چنين رفتاري از پژاك ديده ميشود؛ بخاطر مخالفت وي با ترانزيت اين ماده نيست؛ بلكه هدف رسانهيي شدن است و در كنار آن نيز عوامفريبي و پنهان كردن چهرهي كُردستيزانهي خود. اگر پژاك اينقدر از ترانزيت اين ماده نگران و خشمگين است؛ چرا هنگام عبور كاروانهاي مواد مخدر از مرزها، فقط به اخذ وجه در قبال اجازهي عبور آن از مرز را كه اصطلاحاً اسم آنرا گذاشتهاند گمرگ، بسنده ميكند و هيچ برخوردي با اين سوداگران مرگ نميكند؟



