۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عامل اصلی حمله به HDP اظهارات تحریک آمیز رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه است/ در شب ۷ ژوئن به هیچ عنوان به خیابان ها نیایید

عامل اصلی حمله به HDP اظهارات تحریک آمیز رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه است/ در شب ۷ ژوئن به هیچ عنوان به خیابان ها نیایید

  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
  • ۲۶۶ بازدید
  • ۰

زمانی که رئیس جمهور و نخست وزیر کشور در میادین شهرها به ما حمله کرده و ما را به عنوان خائن به مملکت معرفی می کنند این گونه حملات طبیعی است. زمانی که سیاستمداران حکومتی ما را متهم به تجزیه کشور می کنند افرادی تحریک شده و به عنوان وظیفه ای برای خود، مرتکب چنین اقداماتی می شوند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری دوغان، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها که در میتینگ انتخاباتی حزب متبوعش در ارزروم سخنرانی داشت در اظهاراتی با اشاره به حمله مسلحانه به مینی بوس حزب دموکراتیک خلق ها و کشته شدن راننده آن عنوان کرد: حدود ۳۰ گلوله به مینی بوسی که حمدالله اوجه آن را هدایت می کرد اصابت کرده است. بر اساس گزارش پزشکی قانونی راننده را شکنجه نیز کرده و سپس به قتل رسانده اند. زمانی که رئیس جمهور و نخست وزیر کشور در میادین شهرها به ما حمله کرده و ما را به عنوان خائن به مملکت معرفی می کنند این گونه حملات طبیعی است. زمانی که سیاستمداران حکومتی ما را متهم به تجزیه کشور می کنند افرادی تحریک شده و به حکم وظیفه ای که برای خود احساس می کنند، مرتکب چنین اقداماتی می شوند. حمدالله اوجه را به عنوان “شهید حزبی” معرفی خواهیم کرد و همواره به یاد او خواهیم ماند. پیروزی در انتخابات را به او تقدیم خواهیم کرد.
وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: تنها ۳ روز دیگر مانده است. با حفظ آرامش و صبوری خود تا ۳ روز دیگر نیز به فتنه ها و توطئه های احتمالی فرصت ندهید. آرامش خود را در همه جا حفظ کرده و این گونه پای صندوق های رأی بروید. در این روزهای پایانی پروژه افتراء به ساختار حزب دموکراتیک خلق ها را راه انداخته اند. حزب عدالت و توسعه تنها حزب دموکراتیک خلق ها را هدف قرار داده و تمام کانال های تلویزیونی را برای این منظور به کار می برد. در همین حال ما مورد اهانت، دشنام و تهمت قرار گرفته ایم. در واقع دغدغه اینان ترکیه نیست بلکه سلطنت حزب عدالت و توسعه است.
رئیس حزب دموکراتیک خلق ها در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که نتایج رسمی از طرف شورای عالی انتخابات تایید نشده است صندوق ها را رها نخواهیم کرد. در شب ۷ ژوئن در صورت کسب حدنصاب انتخابات برای برپایی جشن به هیچ عنوان به خیابان ها نخواهیم آمد. ما به عنوان حزب دموکراتیک خلق ها در صورت کسب حدنصاب انتخابات در شب ۷ ژوئن به هیچ عنوان برنامه ای برای جشن و یا آمدن به خیابان ها نداریم، پس هوشیار باشید و به هیچ پیامی خارج از اظهارات بنده توجه نکنید. تا صبح به هیچ عنوان مسئولیت و حوزه انتخاباتی خود را ترک نخواهیم کرد. جشن ورود به پارلمان ترکیه را در روز ۸ ژوئن برگزار خواهیم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین