۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • صالح مسلم: ما دشمن ملت ترکیه نیستیم/ ترکیه در شمال سوریه مانند داعش شکست می خورد

صالح مسلم: ما دشمن ملت ترکیه نیستیم/ ترکیه در شمال سوریه مانند داعش شکست می خورد

  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
  • ۲۸۶ بازدید
  • ۲

رئیس مشترک PYD تاکید کرد که حزبش هیچ دشمنی با ملت ترکیه ندارد. وی اظهارداشت که ترکیه به مانند داعش در شمال سوریه شکست می خورد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از ZerNews، صالح مسلم، رئیس مشترک حزب اتحاد دموکراتیک سوریه (PYD) در اظهاراتی با اشاره به آغاز عملیات جدید ارتش ترکیه و گشودن جبهه دوم در منطقه چوبان بی در شمال سوریه گفت: کردستان سوریه هیچ گاه برای ملت ترکیه تهدید نبوده و نخواهد بود. ملت ها دوست خواهند شد ولی حکومت ترکیه از کردستان سوریه می ترسد.
صالح مسلم که در همایشی بین المللی در آلمان سخنرانی می کرد، تصریح کرد: ما هیچ گاه به مقابله با ملت ترکیه برنخواستیم و هیچ زمانی نیز با آنان دشمنی نخواهیم کرد. چیزی که ما می خواهیم اتحاد، برابری و دوستی ملت ها است. این را در تاریخ می نویسیم همه این را بدانند ما به خاطر برادری و دوستی در شمال سوریه خون فرزندانمان را می دهیم. ولی شما چه کار می کنید، به گروه تروریستی داعش کمک می کنید.
وی افزود: در گذشته شاید این کمک ها پنهانی صورت می گرفت ولی اکنون همه مسائل آشکار شده است. داعش که نتوانست موفق شود، ترکیه خود وارد جنگ شد. آنان نیز مانند داعش خواهند شد، هیچ نگران نباشید.

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. خوب از چی می ترسی؟؟؟چوبان بی که که کرد نداره میگی کردستان سوریه!!!!بذار شکست بخورن خوبه دیگه براتون!!!!این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست.فکر کردین با کمک بمباران شدید آمریکا و روسیه و دیگران و حضور کهنه سربازان کماندو از چهار گوشه دنیا چهار تا احمق تر خودتون رو شکست دادید خبریه؟؟؟!!!!!!این دفعه قضیه برعکسه.نه ترکیه مثل داعش ضعیفه نه کسی کمکتون می کنه.اونجایی رو هم گرفتین باید به دولت سوریه تحویل بدین.یه چند سالی بهتون آوانس داده بودن!!!!

  2. لعنت بر پ ی د و پ ک ک و پژاک و سگهایی که ازشون حمایت میکنن، همشون رو به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد به یاری امام زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین