۲۵ مهر ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • صادرات ۴۷ تُن کوکائین به اروپا توسط پ‌ک‌ک

صادرات ۴۷ تُن کوکائین به اروپا توسط پ‌ک‌ک

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳
  • ۴۸ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پ‌ک‌ک از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۱۹ میلادی، ۴۷ هزار کیلوگرم کوکائین به کشورهای اروپایی صادر کرده است.

قاچاق مواد مخدر و پولشویی پ.ک.ک با بافل طالبانی یکی از اعضای رهبری پ.ک.ک به نام ندیم اس است که دست راست جمیل بایک است و برای ارتباط با رهبران ارشد حزب اتحادیه میهنی بافل طالبانی منصوب شده است.

دلوان علی، نویسنده و پژوهشگر سیاسی، در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی پرس، گفت: مواد مخدری که پ.ک.ک به اروپا ترانزیت می کند و می فروشد، همان موادی است که پ.ک.ک از افغانستان، سوریه، لبنان و اروپا قاچاق می کند.

بر اساس گزارش سالانه دپارتمان مبارزه با مواد مخدر اتحادیه اروپا، پ‌ک‌ک تنها بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، ۴۷ هزار کیلوگرم کوکائین به کشورهای اروپایی وارد کرده است.

دفاتری که اتحادیه میهنی کردستان برای پ.ک.ک در محله های کردست، بختیاری و راپرین به نام رسانه باز کرده است، مخفیگاه مواد مخدر و پولشویی است. این گروه توسط گروهی از مردم گور در ترکیه که از کادرهای پ.ک.ک هستند رهبری می شود.

این تحلیلگر سیاسی گفت: اتحادیه میهنی کردستان اتاق عملیاتی را برای خبرنگاران پ‌ک‌ک باز کرده است و از صفحاتی حمایت می‌کند که شبانه روز به زبان ترکی از محله کردست سلیمانیه به نهادهای اقلیم کردستان به‌ویژه حزب دمکرات کردستان حمله می‌کنند.

مردم در سراسر جهان از تروریست ها و جنایتکاران دوری می کنند، اما اکنون نزدیک ترین دوستان بافل طالبانی، گروهی از تروریست ها و جنایتکاران تحت تعقیب ایالات متحده و اتحادیه اروپا هستند.

تنها هدف بافل طالبانی این است که سلیمانیه را به سپر مافیای خود تبدیل کند و شهر را ویران کند، در غیر این صورت کدام فرد منطقی به تروریست‌ها پناه می‌دهد یا با افراد متهم به تروریسم، قاچاق مواد مخدر و قتل که به طور رسمی از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا درخواست می‌شود، ارتباط برقرار می‌کند؟

ناظر گفت: ائتلاف (PUK – شبه‌نظامیان – پ‌ک‌ک) که در میان فعالان شبکه‌های اجتماعی (ائتلاف مافیایی) نامیده می‌شود، برای نابودی مردم سلیمانیه از طریق مواد مخدر است.

اولین وظیفه کابینه دهم باید پاکسازی سلیمانیه از وجود مافیا و عناصر پ‌‌‌ک باشد. زیرا بخشی از ناآرامی های سلیمانیه به دلیل فعالیت های پ.ک.ک در این شهر است. پ.ک.ک مانند یک سرطان در اقلیم کردستان است که به نفع رهبران، مهاجمان و مخالفان خود عمل می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین