۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شما با پ.ک.ک همراه و برابر هستید

  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
  • ۳۴۳ بازدید
  • ۰

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با واکنش تند علیه اظهارات اخیر معاون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه مبنی بر تروریست بودن ارتش آزاد سوریه عنوان کرده است: شما با پ.ک.ک همراه و برابر هستید

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که در کنگره جوانان حزب عدالت و توسعه در استان کوجاعلی سخنرانی می کرد در اظهاراتی با واکنش تند علیه اظهارات اخیر معاون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه مبنی بر تروریست بودن ارتش آزاد سوریه عنوان کرده است: به ارتش آزاد سوریه گروه تروریستی می گویند؛ این چه دیدگاه و تفکری است؟ شما به آن ارتش آزاد سوریه که به همراه نیروهای مسلح ترکیه در زمین عملیات را پیش برده و ۱۳ تن از نیروهای خود را در این راه از دست داده است چگونه تروریست می گویید؟ شما با چه کسی هستید؟ شما با گروه های تروریستی هستید، شما با پ.ک.ک همراه هستید. مگر شماها نبودید که دست در دست با پ.ک.ک تظاهرات انجام دادید؟ ملت من شما را به خوبی می شناسد.

این اظهارات تند علیه حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در حالی ایراد می شود که کمال قلیچدار اوغلو، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه بارها حمایت کامل خود را از عملیات شاخه زیتون اعلام کرده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *