۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شستشوی مغزی کودکان سوری توسط پ.ک.ک

  • ۲ آذر ۱۳۹۵
  • ۲۶۳ بازدید
  • ۰

گروه تروریستی پ.ی.د شاخه سوری پ ک ک با همکاری آمریکا اقدام به شستشوی مغز کودکان سوری کرده اند.
به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :گروه تروریستی پ.ی.د/ پ.ک.ک در دبستان های مناطق تحت کنترل خود در شمال سوریه در حال تزریق ایدئولوژی های سازمانی و ستیزه جوی خود است.

در همین راستا آمریکا نیز که با حمایت نظامی از این سازمان به پرورش آن می پردازد یک میلیون جلد کتابی که این گروه تروریستی در عراق منتشر کرده بود را با هلیکوپتر به مدارس این مناطق منتقل کرد.

گروه پ.ی.د شاخه مسلح گروه تروریستی پ.ک.ک در شمال سوریه تمام گروه های مخالف را به زور اسلحه ساکت و آموزش اجباری ایدئولوژی های سازمانی خود را در مدارس شهر حسکه در شمال شرقی سوریه اعمال می کند.

به گزارش خبرنگار آناتولی در حسکه به نقل از دبیران و مسئولان اخراج شده مدارس، این گروه تاکنون بخش اعظم دبیرانی که در از سوی رژیم تعیین شده بودند را اخراج کرده است.

بیش از ۷ هزار نفر از حامیان این گروه پس از گذراندن یک دوره ۳ ماهه آموزش کتاب و مفاد درسی خود در تابستان جایگزین این دبیران شدند.

در مدارس تحت کنترل این گروه که شامل پایه اول تا ششم دبستان است، دروس دینی تدریس نشده و تزریق تفکرات تبعیض نژادی، ستیزه جو و خدشه دار کردن اسلام صورت می گیرد.

کتاب علوم اجتماعی پایه چهارم به تدریس مواردی از جمله اینکه در شرایط کنونی اسلام از مسیر خود منحرف شده است و کودکان مسلمان در امنیت به سر نمی برند می پردازد.

یک معلم کرد که مایل به افشای نامش نبود، می گوید: به کودکان آموزش داده می شود که سرکرده پ.ک.ک رهبر شماست. هر روز پیش از شروع درس شعار «زندگی بدون اوجالان ممکن نیست» و «زنده باد مبارزه پ.ک.ک» سر داده می شود. عنوان «‌استاد بزرگ اوجالان» در مغز این کودکان حک شده و در تمام مراسم ها تصاویر او به دست کودکان داده می شود.

خانواده هایی که نمی‌خواهند فرزندان شان تحت تاثیر تبلیغات این گروه تروریستی قرار گیرند، آن ها را به مدارس خصوصی ارامنه و مسیحیان می فرستند، ولی شبه نظامیان به مدارس مذکور هجوم برده و با هشداری به مسئولان این مدارس در خصوص عدم قبول دانش‌آموزان کُردتبار جلو آنها را می‌گیرد.

یکی از اعضای خانواده دانش آموزان که نخواست نامش ذکر شود، می‌گوید: “مدارس متعلق به ارامنه و مسیحیان از ترس تهدید شبه‌نظامیان فرزندانمان را قبول نمی‌کنند. زیرا این گروه هم ما و هم اداریون مدارس را تهدید می‌کنند. حتی در ابتدا راننده سرویس مدارس را به خاطر آورند برخی از فرزندانمان به مدرسه جریمه کرده و آن ها را به بند شدن تهدید کردند. همه را به فرستاندن فرزندانشان به مدارس مورد نظر پ.ی.د وادار می کنند.

گفتنی است که این شبه‌نظامیان طی تاریخ های ۹ – ۱۰ و ۲۴ اکتبر گذشته نیز به ترتیب به مدارس خصوصی «امید و صلح» و «فرات» در قامیشلی و مدرسه خصوصی «ارامنه» در دیرک هجوم برده و به مسئولان این مدارس در خصوص عدم قبول دانش‌آموزان کُردتبار هشدار دادند

دیروز شبه‌نظامیان پ.ی.د شاخه سوری گروه تروریستی پ.ک.ک به دبیرستانی به نام «مناهل البر» واقع در قامشلی این کشور هجوم برده و پس از بیرون کردن ۲۰۰۰ دانش‌آموز از ساختمان این مدرسه، بر درهای این مرکز تحصیلی قفل زدند.

بر اساس گزارش ها، آمریکا در زمینه نشر کتاب های درسی، رشد نظامی و لجستیکی گروه تروریستی پ.ی.د کمک می‌کند.

منابع محلی در سوریه گزارش دادند که آمریکا روز سه شنبه گذشته به وسیله بالگردها از طریق خاک عراق برای این سازمان تروریستی یک میلیون کتاب فرستاده است.

منبع:آناتولی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین