۱۰ تیر ۱۴۰۳

شانتاژ رسانه ای دیگر از تروریست های پ.ک.ک و پژاک

  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
  • ۹۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: گروهک تروریستی پ.ک.ک برای اینکه بتواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده و توجهات را به سمت خود جلب کند، اقدام به تهیه های کلیپ های ویدئویی از زنان تروریست خود می نماید که گویا در کوهستان مورد ظلم و ستم قرار گرفته و زخمی یا کشته شده اند تا بدین طریق مظلوم نمایی کرده و خود را از جنایت های تروریستی تبرئه نماید.

پ.ک.ک با استفاده از این کلیپ های ویدئویی، شانتاژ رسانه ای به راه انداخته و نوجوان و جوانان را فریب داده و با سوء استفاده از احساسات مردم، اقدام به جذب نیرو می نماید.

ساختن کلیپ های ویدئویی که در آن بازیگران اصلی زنان و دختران هستند خود جای سوال است که پ.ک.ک و گروه های وابسته به آن چه اهداف شومی را دنبال می کنند؟

زنان و دختران کرد توسط پ ک ک و پژاک همواره به ابزاری برای تبلیغات تبدیل شده اند. همانطور که مدرنیته کاپیتالیسم از زنان برای تبلیغات بازرگانی استفاده می کند، پ.ک.ک هم با ذهنیتی متفاوت همان از دختران سوء استفاده می کند و متدهای گوناگونی برای استفاده از اهدافشان ترسیم شده است و هردو به نحوی از زنان و دختران بهره برداری می کنند.

پ.ک.ک و پژاک بجای آگاهی دادن و فراهم کردن محیط آموزشی، دختران را از مدارس میگیرند و آنها را در کوه ها ایزوله کرده و به مرید تبدیل می کنند تا اینکه به برده ای خوب برای رهبرش تبدیل شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *