۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سیاست حزب دمکرات همان سیاست القاعده علیه کُردهاست

سیاست حزب دمکرات همان سیاست القاعده علیه کُردهاست

  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
  • ۲۷۴ بازدید
  • ۰

پس از مصطفی هجری سرکرده‌ی حزب دمکرات کردستان ایران در مصاحبه با تلویزیون روداو درخصوص تحولات سوریه و به ویژه مناطق کُردنشین این کشور، بلافاصله پژاک موضع مصطفی هجری و حزب دمکرات را همسو و در راستای اقدامات و سیاست‌های القاعده خواند و به شدت وی را هدف حملات خود قرار داد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : تنش و خصومت میان پژاک و احزاب اُپوزسیون به ویژه کومله و دمکرات، درارای پیشینه‌یی قدیمی است .پژاک نیز بعنوان انشعاب ایرانی پ ک ک، کاملاً دارای افکار و دیدگاههایی از نوع سرکرده‌ی دربند خود است، لذا هربار بدنبال بهانه‌یی می‌گردد تا به کومله و دمکرات بتازد و آنها را تحت فشار قرار دهد. پژاک که خود در جبهه‌ی ایران و در درگیری با نیروهای سپاه تاب مقاومت ندارد و تاکنون بارها شکست خودره و آخرین شکست هولناک نیز به تابستان ۹۰ برمی‌گردد؛ برای جبران آبروی از دست رفته و شکست تابستانه، هربار با مطرح کردن موضوعی، پای این دو حزب را به میان می‌کشد. پژاک بار دیگر برای توجه افکار عمومی حزب دمکرات و افعال و اعمال این حزب و سرکردگانش را زیر سؤال برد. مصاحبه ی اخیر مصطفی هجری بهانه ی مناسبی شد تا پژاک عرض اندامی کرده باشد ، هرچند در این مصاحبه حرفی از پژاک زده نشد؛ اما گویا این فرقه نیز بسان دیگر زیر مجموعه‌های فرقه‌ی مادر (پ‌ک‌ک) خود را مؤظف دیده تا در عرصه سیاست رفتاری از خود نشان دهد.
پژاک سیاست های کومله و دمکرات را همسو و در راستای سیاست های القاعده خواند.
پژاک در آخرین موضع خود، کومله و دمکرات را احزابی منحله و بی‌برنامه خوانده و شرکت آنها در کنگره‌ی ملی آنهم بعنوان عضو اصلی کارگروه کردستان ایران را اشتباه محض کنگره خوانده است. این فرقه با حزب آزادی کردستان (پاک) و سازمان خبات هم‌رأی شده‌اند و در مقابل نیز احزاب و گروههای دیگر هم در جبهه‌یی مقابل قرار گرفته‌اند تا با هرقیمتی که شده اجازه ندهند پژاک در کمیته‌ی آماده‌کار و کارگروه کردستان ایران حضور داشته باشد. چراکه آنان معتقدند پژاک فرقه‌یی غیرایرانی و بی‌هویت است و به هیچ عنوان نمی‌توان نمایندگی کُردهای ایران را به آن سپرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین