۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سرپرست آموزش و پرورش سردشت خبر داد: ۴۳ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در سردشت احداث شد

سرپرست آموزش و پرورش سردشت خبر داد: ۴۳ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در سردشت احداث شد

  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
  • ۳۷۷ بازدید
  • ۰
سردشت_سرپرست آموزش و پرورش سردشت گفت: در دو سال گذشته ۴۳ مدرسه در قالب ۱۰۳ کلاس توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : «محمود اسدپور » در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سردشت اظهار داشت: خیرین در سالهای ۹۲ و ۹۳ با احداث ۴۳ مدرسه در قالب ۱۰۳ کلاس درس نقش بسزایی در توسعه و گسترش فضاهای آموزرشی این منطقه محروم و مرزی داشته اند .
اسد پور ضمن بیان عملکرد مدیریت و توسعه و گسترش مدارس خیر ساز خاطرنشان کرد : خیرین در تمامی زمینه ها می توانند یار و یاور آموزش و پرورش باشند و موجبات تحقق اهداف عالی تعلیم و تربیت را فراهم کنند
در ادامه این مراسم «رسول خضری» نماینده سردشت و  پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان جانفشانیها و رشادت های مردم سردشت در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت : سردشت اولین شهر شیمیایی شده در جهان است و مسئولین باید با توجه به رشادتها و ایثارگریهای مردم این خطه مرزی  توجه بیشتری به توسعه همه جانبه شهرستانهای سردشت و پیرانشهر بنمایند .
خضری با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش در پیشرفت توسعه کشور افزود : آموزش و پرورش زیربنای جامعه و کشور است .
وی دربخش دیگری از سخنانش به  بیان نقش و جایگاه خیرین در امر توسعه ی فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: خیرین مدرسه ساز با احداث مدارس گام بسیار بلندی در جهت توسعه فضاهای آموزشی منطقه برداشته اند و این عمل آنان موجب خشنودی خداوند متعال است .
«علی آخوندیان» مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان دیگر سخنران این مراسم بود . وی ضمن بیان نقش و جایگاه خیرین در نزد خداوند متعال اظهار داشت : عمل خداپسندانه و خیر خواهانه خیرین باقیات الصالحات و جایگاه بسیار والایی در نزد خداوند کریم دارد .
آخوندیان با بیان نقش خیرین در رفع کمبود فضاهای آموزشی منطقه خاطرنشان کرد : کسانی که دارای امکانات مادی و مالی هستند می توانند با بذل مال خود توشه جهان آخرت خود در این دنیا را فراهم کنند .
ایشان در پایان سخنان خود از عملکرد خیرین فداکار تشکر و قدردانی نمودند .
یوسفی فر معاون فرماندار سردشت نیز با قدردانی از عمل خیرخواهانه و صادقانه خیرین گفت : خیرین بزرگوار انسانهای فداکاری هستند که با بذل مال خود ضمن خشنودی خداوند متعال باعث و بانی پیشرفت جامعه هستند .
چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سردشت با حضور امام جمعه ،معاون فرماندار، نماینده مجلس ، مسئولین شهرستان ، خیرین مدرسه ساز یوم جاری در شهرستان سردشت  در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین