۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سخنان کم سابقه معاون حزب عدالت و توسعه: آسیبی به AKP برسد مناطق کردنشین را بر سر دمیرتاش خراب می کنیم

سخنان کم سابقه معاون حزب عدالت و توسعه: آسیبی به AKP برسد مناطق کردنشین را بر سر دمیرتاش خراب می کنیم

  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳۶۴ بازدید
  • ۰
معاون حزب عدالت و توسعه در سخنانی کم سابقه خطاب به رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها اعلام کرد که چنانچه به تشکیلات AKP در مناطق کردنشین گزندی برسد، آنجا را برسر دمیرتاش خراب می کنیم.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری Haber7، سلیمان اوسلو، معاون حزب عدالت و توسعه در سخنانی بی سابقه اعلام کرد: از این جا به تمام ملت ترکیه می گویم مخاطبم صلاح الدین دمیرتاش است. اگر به تشکیلات حزب عدالت و توسعه در منطقه کردنشین ترکیه آسیبی وارد آید مناطق کردنشین را بر سر صلاح الدین دمیرتاش خراب خواهیم کرد. هیچ کس نگران نباشد تا زمانی که رجب طیب اردوغان در این کشور رئیس جمهور است و تا زمانی که حزب عدالت و توسعه حاکمیت را در اختیار دارد کسی نخواهد توانست حتی یک پاره سنگ از این کشور جدا کند.
اوسلو در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: روند مذاکرات صلح ادامه پیدا خواهد کرد. ما می دانیم در این کشور مادران این سرزمین چه تلخی ها کشیده اند. هیچ کس نگران نباشد، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها نیز نخواهد توانست مانع اهداف ما شود. ما مانند آن احزابی نیستیم که در پشت پرده با آنان توافق می کنند و دست می دهند. بنده رئیس کانون تبلیغاتی حزب عدالت و توسعه هستم، به عنوان رئیس تشکیلات انتخاباتی حزب عدالت و توسعه سخن می گویم. از زمان آغاز تبلیغات حزب عدالت و توسعه در منطقه کردنشین ترکیه تهدیداتی متوجه حزبمان است. حزب عدالت و توسعه تنها حزبی است که در منطقه شرق و جنوب شرق ترکیه در حال رقابت با حزب دموکراتیک خلق ها است.

وی افزود: ترکیه در حال حاضر با قوانین کودتا در حال هدایت است. قانون اساسی که مقابل پیشرفت های ترکیه را گرفته است باید اصلاح شود. ۱۳ سال است دوران تنش را پشت سر گذاشته ایم. اکنون زمان قدم گذاشتن به دوران پیشرفت است. برای این که قانون اساسی جدید را علنی کنیم به حمایت مردمی احتیاج داریم. خواهید دید با قانون اساسی جدید ترکیه به تمام اهداف خود خواهد رسید. قانون اساسی فعلی مانع پیشروی ترکیه است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین