۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سالی معنوی برای ملت ایران در سال جدید

سالی معنوی برای ملت ایران در سال جدید

  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
  • ۲۷۶ بازدید
  • ۰

احزاب و گروه های معاند تروریستی با انتشار اخباری کذب بدنبال تشویش اذهان عمومی بوده تا به هویت ملی و مذهبی ملت ایران خدشه وارد نمایند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فرهنگ غنی ایرانی بر گرفته از آداب و رسوم اقوام ایرانی و سرشت پاک و خدا جوی مردم ایران می باشد. مردمی را که پیشینه ی تاریخی داشته و ایران اسلامی به عزت و غرور ملت خود همیشه می بالد. پایبنده ی به اصول و ارزشی های دینی و ملی نام ایران را در جهان یگانه کرده است ، کشوری را که با آداب و رسوم خود توانسته است استقلال فرهنگی و هویت ملی خود را به رخ جهانیان بکشد.
تجمع ملت ایران در مناسبت های ملی و مذهبی همیشه سبب رعب و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است ، چرا که تجمع افراد جامعه از هر قوم و طائفه ی حرکتی اتحاد آفرین بوده که این اتحاد ملت بزرگ ایران خاری بر چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
ملت با بصریت جمهوری اسلامی ایران ملتی متشکل از اقوام ایرانی در طول تاریخ در کنار یگدیکر با احترام و برادری زندگی کرده اند ،و هر قومی با توجه به هویت اصیل ایرانی ، خود را ملزم به احترام آداب و رسوم سایر اقوام ایرانی دانسته و بر ارزش های تاریخی و ملی اقوام اعتبار ویژه ی بخشیده است . البته نا گفته نماید اقوام ایران زمین وجه اشتراک بسیاری دارند ولی در برخی موارد با توجه به موقعیت هر منطقه آداب و فرهنگ خاصی دارند که این خود نشان فرهنگ اصیل ایرانی می باشد.
عید نوروز و چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری )از جمله مناسبت های ملی ایران زمین می باشد که در میان ملت بزرگ ایران از جایگاه ویژه ی برخوردار است ، در این مناسبت ملی مردم ایران به شور و شادی پرداخته و این روز را جشن می گیرند ، ولی امسال با توجه به اینکه این مناسبت ملی چهارشنبه سوری متقارن با ایام فاطمیه شده است ، مردم کشور عزیرمان بدلیل ارادت قلبی به خاندان حضرت رسول اکرم (ص) تصمیم گرفته اند که جشن امسال را نسبت به سال های دیگر کم رنگ تر بگیرند ، تا بی حرمتی به اعتقادات ملت شریف ایران نباشد.
اما گروه های معاند و اپوزسیون کُردی بار دیگر کاسه ی داغ تر از آش شده و به حمایت از هویت ملی مردم ایران برخاسته اند. احزاب و گروه های تروریستی همیشه تلاش کرده اند که تاریخ و دیرینه ملت ایران را به تاراج ببرند ، و در مناسبت های مختلف با صدور بیانیه ها و اخباری کذب به تشویش اذهان عمومی پرداخته اند. این گروهک های تروریستی تا کنون هیچ ارزشی و اعتباری به جشن چهارشنبه آخر سال نداشته و با فرافکنی هویت ملی ایرانیان را زیر سوال می برد ! ولی امسال با انتشار خبری از چهارشنبه ی آخر سال حمایت کرده و دولت جمهوری اسلامی ایران را مانع از برگزاری مراسم جشن و شادی در این روز بمناسبت ایام فاطمیه عنوان کرده است…
این گروه های معاند و تروریستی در کوه ها و دره ها سر خود را زیر خاک برده و خبر از دنیای پیرامو ن خود ندارند ، ملت فهیم و با بصریت ایران در آستانه ی سال جدید به تمام اعتقادات مذهبی و ملی خود پایبند بوده و هر دو مناسبت را به نحوه احسن و در شان ملت ایران برگزار خواهند کرد، و هر دو مناسبت ملی و مذهبی برای ایرانیان محترم بوده همانند سال گذشته با شادی و هیجان ، خرید لباس های نو ، دید و بازدید از دوستان و آشنایان و یا مسافرت به اماکن مذهبی و تاریخی قدم به سال جدید می گذارند، ولی امسال ایام فاطمیه به سال جدید معنویت خاصی بخشیده و این اعتقادی قلبی ملت ایران به خاندان حضرت رسول اکرم (ص) منجر شده است تا سالی معنوی و تاریخی برای مردم ایران باشد، و اگر بنا باشد مردم ایران امسال را نسبت به سال های دیگر جشن و شادی کمی تری بگیرد و به سالی معنوی روی آوردند ، دلیل آن مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران نمی باشد، بلکه خواست خود ملت ایران بوده و این برگرفته از بصریت و هویت ملی مردم ایران می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین