۱۸ شهریور ۱۴۰۳

روابط نامشروع و سوء استفاده جنسی در پ ک ک و پژاک

  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
  • ۸۹۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجتان غربی :با توجه به این که ازدواج در این فرقه ممنوع است و از طرف دیگر نیز بیشتر اعضای این فرقه دختران و پسران جوانی هستند که شبانه روزی در غارها و زیر سنگ ها در پشت بوته زارها آن هم در هوای بسیار مطبوع طبیعت کوهستان و در بیشتر موارد هم در خلوت با هم هستند پذیرفتن ادعای پ ک ک و پژاک مبنی بر نبود هیچ گونه رابطه نامشروع انتظاری غیر عقلانی است.
اگر اعترافات اعضای فراری و جدا شده پ ک ک و پژاک را یک طرف سند قرار دهیم و حجم داروها، آمپول ها و وسایل پیشگیری از بارداری را طرف دیگر سند برای رد ادعای این فرقه بایوریم باید بگوییم که میزان روابط نامشروع در این فرقه بسیار بالاست و در مواردی نیز به دلیل نبود شرایط استفاده از وسایل لازم منجر به سقط جنین نیز شده است.

بیشترین سواستفاده جنسی در پ ک ک و پژاک علیه کودکان به ویژه دختران صورت می گیرد.آنها طوری تربیت می شوند که فکر می کنند اگر سران پ ک ک به آنها تجاوز کنند نه تنها کار بدی صورت نگرفته بلکه نوعی خدمت نیز به حساب می آید. در صورتی که سران پ ک ک احساس کنند احتمال لو رفتن وجود دارد با پوشش هایی مانند عامل دشمن بودن، خیانت، … فرد را از بین می برند. مظلوم ماکوMazlum Maku یکی از قربانیان جنسی سران پ ک ک که اکنون در آلمان به سر می برد می گوید :
در اوایل که سن من خیلی کم بود فکر می کردم چون کودک هستم سران پ ک ک همانند فرزندی کم سن و سال مرا بغل می کنند اما بعدا متوجه شدم که فاجعه ای عمیق در کار است اما دیگر دیر شده بود.
این عضو سابق پ ک ک که اکنون روی ویلچر قرار دارد دچار مشکلات روحی و روانی متعددی شده است.
روناهی عضو دیگر پژاک که اکنون در منطقه ترگور ارومیه زندگی می کند نیز قربانی تجاوز جنسی سران پ ک ک شده و می گوید :
بارها مورد تجاوز قرار گرفتم و سال ها بعد تنها راه را در فرار دیدم.
در همه فرقه ها با شستشوی مغزی اعضای دختر یا زن آنها را از لحاظ ذهنی آماده می کنند تا رابطه جنسی با سران فرقه را نوعی خدمت و وظیفه بدانند و نسبت به آن هیچ گونه اعتراضی نداشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین