۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • رئیس سابق پژاک:مردم کُرد باید بر علیه احزاب کلاسیک قیام کنند.

رئیس سابق پژاک:مردم کُرد باید بر علیه احزاب کلاسیک قیام کنند.

  • ۴ بهمن ۱۳۹۵
  • ۳۲۵ بازدید
  • ۰

حاجی احمدی رئیس سابق پژاک بر این باور است ، کردهای ایران هوشیاری نداشته و از آگاهی سطح بالایی برخوردار نیستند چرا که تاکنون بدلیل عدم آگاهی از احزاب کلاسیک پیروی می کنند ،مردم کرد ایران باید علیه احزاب کلاسیک نظیر کومله و دمکرات قیام کنند و این شرایط پراکنندگی و اختلاف میان آنان را قبول نکنند.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از نوروز تی وی ، بی اعتنایی و عدم پاسخ احزاب کلاسیک به دیدارهای اخیر پژاک بمنظور اتحاد و همگرایی موضوع داغ امروز رسانه های پژاک است.
سران گروه هک هر روز با مصاحبه های گوناگون تلاش می نمایند تا در میان افکار عمومی پژاک را محبوب تر و مردمی تر نشان دهند و این عملکرد را به نوعی دلسوزی برای کردها نمایان کنند ، روسای جدید پژاک خیلی با ملایمت و مهربانی در خصوص این دیدارها و اتحاد با احزاب اظهار نظر می کنند ولی رئیس سابق پژاک عبدالرحمن حاجی احمدی سیاست کنونی پژاک را قبول نداشتن و بطور غیر مستقیم احزاب کلاسیک را مورد انتقاد قرار می دهد.

عبدالرحمن جاجی احمدی رئیس برکنار شده در مصاحبه زنده تلویزیونی در شبکه نوروز تی وی ، اظهار داشت:”هیچکدام از مبارزات احزاب کُرد تا کنون موفقیت آمیز نبوده و همیشه با شکست مواجه شده اند، کردها ۳ بار توانست حاکمیت مطلق را بدست بگیرند ولی توان نگهداری آن را نداشته اند.

وی در ادامه بار دیگر حزب پارت دمکرات (بارزانی ها) را مورد حمله قرار داد و مدیریت آنان را فودالی و عشیره گرایی خواند .

حاجی احمدی رئیس سابق پژاک خردگرایی و منطق مردم کردستا ایران را زیر سوال برده و اذعان داشت:” کردهای ایران هوشیاری نداشته و از آگاهی سطح بالایی برخوردار نیستند چرا که تاکنون بدلیل عدم آگاهی از احزاب کلاسیک پیروی می کنند ،مردم کرد ایران باید علیه احزاب کلاسیک نظیر کومله و دمکرات قیام کنند و این شرایط پراکنندگی و اختلاف میان آنان را قبول نکنند.

این رئیس سابق پژاک اقلیت عشیره گرایی ،و افکار فودالیسم بارزانی و احزاب وابسته به آنان را مانع اصلی برگزاره کنگره ملی کردستان اعلام کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین