۸ مهر ۱۴۰۳

دیدگاه یک هوطن کُرد نسبت به تروریست های پژاک!

  • ۵ تیر ۱۴۰۳
  • ۱۰۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: یک عده که خود را قیم مردم کرد معرفی می کنند، انسان های ترد شده از جامعه هستند که با توجه به ذهنیت فساد اخلاقی و رواج آن در میان توده های مسلمان کرد از چندین گوشه و کنار همدیگر را پیدا کرده و با استفاده از ترفندهای خاص فریبکاری واغفال جوانان معصوم این مرز و بوم اعم از دختر و پسر آنها را بدون اجازه والدینشان به کوهستان قندیل هدایت کرده و بنام مبارزه برای رهایی مردم کرد و احقاق حقوق آنان در دره ها و غارهای قندیل، مشغول رواج فسق و فجور هستند و این کودکان بی گناه و معصوم را به لجنزار می کشند و بطور کلی شخصیت و هست و نیست آنان را مخدوش و پایمال می کنند.

باید از آن ها پرسید کدام خانواده کرد به شماها اجازه داده خود را بعنوان قیم مردم کرد معرفی کنید؟

از کجا این مجوز نامشروع و ناحق را دریافت کرده اید؟

مردم کرد آرامش می خواهند.مردم کرد خود عاقل و پخته بوده و راه درست را خودشان تشخیص می دهند که کدام مسیر را انتخاب نمایند.

چرا دست از سر کودکان کرد برنمی دارید؟

از خانواده های کرد چه می خواهید؟

در چندین دوره انتخابات برگزاری شده در نظام جمهوری اسلامی ایران معلوم گردید که شماها تا چه اندازه بُرد دارید؟ هر روز با یک نام ظاهر می شوید. یک روز بنام دمکرات ۷۰ ساله، یک روز بنام کومله ۴۰ ساله وآخر هم بنام پژاک جنایتکار و آدم کش!

سلفی های قبل از شما نیز دست کمی در آدم کشی نداشتند ولی اکنون همانطوریکه همگان ملاحظه می کنند و می بینند با سیاستها و قدرت جمهوری اسلامی تمامی آنان متلاشی و در گوشه ای خزیده و مشغول شطرنج بازی هستند و دست گدایی بسوی این و آن دراز می کنند.

پژاکی ها خوب می دانند که در این چند سال ماهیت اصلی آنان برای مردم مشخص گردیده و هیچ اعتباری نزد کُردها ندارند. جامعه کرد به ماهیت پلید و لجنزار شما پی برده و طردتان کرده است و نزد این مردم هیچ جایگاهی ندارید.

این مردم بدلیل ترویج فساد اخلاقی که شما نامش را گذاشته اید مبارزه برای دمکراسی خواهی ورهایی ملتها و بویژه مردم کرد، متنفر و از وجود وحشی شما وحشت دارند. چون به غیر از آوردن بدبختی و آواره کردن کودکان معصومشان وکشاندن آنان به بی راهه و فساد و آوارگی چیزی به ارمغان نیاورده اید.

مردم کرد به محتوای فلسفه پوچ آپوئیستی عبداله اوجالان هیچ باوری ندارند؛ آپوییکه سال هاست در زندان فسیل و محو گردیده است!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *