۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دکتر عابد فتاحی ریاست فراکسیون اهل سنت مجلس: در اختیار داشتن تمام کرسی های مجلس به هر بهایی ارزش ورود به بهارستان را ندارد

دکتر عابد فتاحی ریاست فراکسیون اهل سنت مجلس: در اختیار داشتن تمام کرسی های مجلس به هر بهایی ارزش ورود به بهارستان را ندارد

  • ۲۹ آذر ۱۳۹۴
  • ۳۳۲ بازدید
  • ۰

دکتر عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه: واقعا تمام صندلی های مجلس را در اختیار داشتن ارزش این را ندارد که با استفاده از هر وسیله ای به بهارستان وارد شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از سیلوانانیوز ،دکتر عابد فتاحی ریاست فراکسیون اهل سنت و نماینده مردم ارومیه در مجلس در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار سیلوانا نیوز در خصوص مسائل مربوط به نزدیک شدن به انتخابات مجلس گفت:
من از کسانی که برای نامزدی انتخابات نام نویسی می کنند خواهش میکنم استان آذربایجان غربی را محل تاخت و تاز مسائل قومی و مذهبی نکنند ، ماهمه برادریم.

تمام صندلی های مجلس ارزش این را ندارند که مسائل قومی ومذهبی وارد رقابت های انتخاباتی شود

، تمام صندلی های مجلس در برابر حفظ حرمت یک برادر یا خواهر شیعه من واقعا ارزشی ندارد،اگر تمام صندلی های مجلس را به من بدهند واقعا ارزش ندارد که مسائل قومی و مذهبی را برای رسیدن به بهارستان استفاده کنیم.

در اینجا به آن کسانی که می گویند نمایندگان کار نکرده اند بگویم نمایندگان با تمام وجود کار کرده اند و مردم باید بدانند مملکت قانون واصول دارد مثلا وقتی کسی به من می گوید بچه ام را استخدام کن این درست نیست و هر چیزی حساب و کتاب دارد.

برای تمام نامزدها آرزوی موفقیت دارم و به هیچ عنوان از هیچ نماینده ای حمایت نمی کنم ، مردم باید دقت کنند که به چه کسی رای میدهند ، رای وجدان وافکار ماست و باید مواظب باشیم که از این حق رای خود چگونه استفاده می کنیم.
از مردم می خواهم مثل همیشه حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند

از مردم می خواهم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند تا دشمنان اسلام مبدا امیدوارشوند که مردم از نظام فاصله گرفته اند، این مردم تا به حال بارها امتحان خود را پس داده اند و نشان داده اند که عاشق این نظام هستند و ما مردم ایران اجازه نخواهیم داد که دشمنان حتی خواب ایران را ببینند.

ما در جنگ و تحریم ها نشان داده ایم که چه ملت بزرگی هستیم و این ها همگی ثمره ی خون شهداست و ما مدیون رهبرفرزانه ی انقلاب هستیم رهبری که با رهبری های مدبرانه اش مملکت را به سوی پیشرفت هدایت می کند ، هیچ کجای دنیا رهبری مثل ایران ندارد وما به این رهبربزرگ افتخار میکنیم.

من یکبار دیگر برای وطنم آرزوی امنیت پایدار وسربلندی همیشگی رادارم و برای رهبربزرگ کشورم حضرت آیت الله خامنه ای عمری طولانی و پر برکت را از درگاه پرودگار می خواهم.

از تمام نمایندگان و نامزدها انتظار داریم طبق شریعت اسلامی پاک باشند ، پاک زبان باشند ، پاک دست باشند و پاک رفتار باشند.

سیاست جای دروغ گویان نیست
httpbitawan.comدکتر-عابد-فتاحی-…فراکسیون-اهل-سنت.html  (2)

سیاست جای انسانهایی است که راستگو و پاک زبان و پاک رفتار باشند، کجای سیاست نوشته است که سیاستمدار باید دروغ گو باشد، یا رسول الله ،خلفا وامامان گفته اند که آنهایی که درسیاست هستند باید دروغ بگویند و دوستان شیطان باشند وریا کاری کنند.

من آرزو دارم فقط نامزدهایی که به خودشان اطمینان دارند و می دانند که می توانند برای مردم کار کنند به میدان مبارزه انتخاباتی بیایند.

خیلی ها سوال ها می کنند که آقای دکتر فتاحی کاندید می شوید یا نه ، من به سیلوانا نیوز می گویم من تا نفس دارم این نفس من فدای وطن وملت خواهد بود، هر لحظه که من احساس کنم برای مردمم مفید خواهم بود در این راه باقی خواهم ماند.

با تمام تحقیرها و توهین هایی که به من و خانواده ام در این مدت شده ، اما من کسی نیستم که قهر کنم ، من به ملت کرد افتخار می کنم مردمی که دوبار به آنها رجوع کردم و آنها با تمام توان از من حمایت کردند و من حمایت های آنها را فراموش نخواهم کرد
هفته ی گذشته به اتفاق حاج آقا اراکی مسئول تقریب مذاهب مجلس جلسه ای داشته ایم که در این جلسه نمایندگان مختلفی حضور داشتند و بحث های بسیار خوبی درباره ی وحدت و همدلی بین شیعه وسنی شد وجلسه ی بسیار پربار وخوبی بود ، در این جلسه حاج آقا ابوترابی معاون مجلس شورای اسلامی هم با حضورشان به جلسه زینت بخشیدند.

هفته آینده هم اگر خدا بخواهد میهمان حاج آقا مبلغی در دانشگاه تقریب مذاهب خواهیم بود و امیدوارم که جلسه ی خوبی باشد.

امیدوارم ، سفری هم به قم داشته باشیم و به زیارت حضرت فاطمه معصومه برویم و از آنجا با علمای شیعه دیدار کنیم من هر وقت به قم سفر می کنم احساس آرامش فوق العاده ای دارم، بهترین خاطرات من در سفر به قم است.

هیچ حادثه ای نمی تواند مرا ازنامزدی باز دارد من از زحمات ۴ ساله ی دکتر جهانگیرزاده و مهندس قاضی پور که با آنها همکار بودم تشکر می کنم و برای تمام مردم عزیر ایران آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *