۲۶ شهریور ۱۴۰۳

ده ها روشنفکر کُرد علیه تروریسم پ‌ک‌ک بیانیه صادر کردند

  • ۷ شهریور ۱۴۰۳
  • ۸۱ بازدید
  • ۰

پ.ک.ک از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

ده ها نویسنده و روشنفکر کرد در رابطه با تروریسم، استبداد، آدم ربایی و اقدامات غیرانسانی گروه تروریستی کارگران کردستان (پ.ک.ک) بیانیه ای به افکار عمومی بین المللی و کرد صادر کردند.

روشنفکران، نویسندگان و فعالان مدنی در بیانیه خود تأکید می‌کنند که در طول تاریخ، عقاید به جنبش‌ها، جهت‌گیری‌ها و ایدئولوژی‌های مختلف تقسیم شده‌اند، اما همگی در جهت آزادی بوده‌اند، مشروط بر اینکه آزادی ناقض حقوق مردم نباشد. دیگران تهدیدی برای تفاوت ها نباشند.

«مردم کرد به آزادی در سرزمین خود نیاز دارند که هنوز از ظلم و ستم رنج می‌برد و روشنفکران و نویسندگان باید موضعی واحد در برابر همه بی‌عدالتی‌هایی که مردم کرد را مورد هدف قرار می‌دهند، اتخاذ کنند.

نویسندگان و روشنفکرانی که این توافقنامه را امضا کرده اند اعلام می کنند که اینجا هستند تا صدای خود را علیه خشونت و تروریسم پ‌ک‌ک علیه کردها که کردها و کردستان را هدف قرار می دهد، ابراز کنند، در عین حال تمام رفتارها و اقدامات را به شدت محکوم می کنند. آنها همچنین تمام خشونت ها و تروریسم های این گروه علیه مردم کرد و به طور کلی علیه بشریت را محکوم می کنند.

تروریست های پ‌ک‌ک به جای رفتن به مدرسه، کودکان را مسلح می کنند و به پادگان ها و میادین جنگ می برند. ما به شدت به خشونت، تروریسم و ​​ربودن کودکان توسط پ.ک.ک اعتراض می کنیم.

در عین حال، سازمان‌های اروپایی هشدار می‌دهند که «پ‌ک‌ک از قوانین دموکراتیک اروپا به عنوان پوششی برای ارتکاب اعمال مجرمانه علیه قوانین، آداب و رسوم و اخلاق جامعه استفاده می‌کند و تمام استانداردها و اصول دموکراتیک اروپا را زیر پا می‌گذارد.

پ‌ک‌ک خود در لیست تروریستی اتحادیه اروپا و ایالات متحده قرار دارد، اما همچنان برای هدف قرار دادن رقبا و افراد خارج از ایدئولوژی خود، چه از طریق تروریسم و ​​تخریب فیزیکی، چه از طریق بدنام کردن و توهین به تاریخ خود، باز است. نمونه هایی از تخریب شخصی و ترور همه کسانی که با دیدگاه ها و سیاست های آن در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ مخالف بودند: «اگر صدای خودخواهی، چاقو و گلوله شما بلند است، پس صدای آزادی کردها بسیار بلندتر است.

دست سیاه شما ممکن است به سوی مبارزان آزادی دراز شود و آنها را ترور کنید، اما شما هرگز نمی توانید عقیده آزاد آنها را ترور کنید، هرگز مورد ظلم شما قرار نمی گیرد و مانند یک کابوس به دنبال شما خواهد رفت.

«مسمومیت جامعه و احیای برده داری توسط این گروه های مسلح و شبه نظامیان تا ابد ادامه نخواهد داشت، شما خود را در کنار شعارهای جمهوری دموکراتیک، ملت دموکراتیک، جامعه زیست محیطی و بسیاری از شعارهای دروغین دیگر پنهان کرده اید. فرار از پاسخگویی قانونی ادامه خواهد داشت، چه در کردستان، چه در اروپا و آمریکا، پس شما در یک توهم زندگی می کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین