۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دمیرتاش: تعیین جایزه نقدی برای دستگیری اعضای پ.ک.ک خجالت آور است

دمیرتاش: تعیین جایزه نقدی برای دستگیری اعضای پ.ک.ک خجالت آور است

  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۲۷۷ بازدید
  • ۰

ارتش بزرگ و وابسته به دولت با اختیارات گسترده و قدرتی که حکومت ترکیه در کشور دارد چگونه شده است که عاجز مانده و از شهروندان ترکیه می خواهد گزارش اعضای شورای رهبری پ.ک.ک را داده و جایزه دریافت کنند. وضعیتی که حکومت ترکیه به وجود آورده است، خجالت آور است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری CNNturk، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها بعد از انتشار طرح جدید حکومت ترکیه در روزنامه رسمی کشور مبنی بر تعیین جایزه برای دستگیری اعضای شورای رهبری پ.ک.ک با انتقاد از این اقدامات حکومت ترکیه عنوان کرد: ارتش جمهوری ترکیه بزرگترین ارتش کشورهای عضو ناتو است. این ارتش یکی از بزرگترین ارتش های دنیا است. در کنار این تشکیلات پلیس ترکیه یکی از بزرگترین تشکیلات پلیس جهان است. تشکیلات پلیس ترکیه با سازمان های اطلاعاتی، نیروهای ژاندارمری و سایر شاخه های امنیتی در ترکیه فعالیت می کنند. این ارتش بزرگ و وابسته به دولت با اختیارات گسترده و قدرتی که حکومت ترکیه در کشور دارد چگونه شده است که عاجز مانده و از شهروندان ترکیه می خواهد گزارش اعضای شورای رهبری پ.ک.ک را داده و جایزه دریافت کنند. وضعیتی که حکومت ترکیه به وجود آورده است، خجالت آور است.
وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: چیزی که من از مردم خود می خواهم این است که به هیچ عنوان به خاطر پول همسایه خود را نفروشید. این کار زیر پا گذاشتن شرافت بشری است. مبارزه با جرم بحث دیگری است. تعیین جایزه نقدی برای دستگیری اعضای شورای رهبری جز رواج زیر پا گذاشتن شرافت انسانی چیز دیگری در برنخواهد داشت. در صورت دستگیری هر انسانی که با گزارش شهروندان صورت گرفته باشد هر اتفاقی برای آن شخص بیفتد مسئول کسی است که گزارش را داده است. این اقدامات باعث خواهد شد شهروندان به هم اعتماد نکرده و ناامنی و بدگمانی در کشور رایج شود. در این شرایط هرج و مرج ها بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد شد که اکنون شاهد آن هستیم. انسان ها نباید به خاطر پول دست به چنین کاری بزنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین