۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دست گدایی پژاک بسوی حزب منحله کومله

  • ۵ تیر ۱۳۹۵
  • ۱۶۶ بازدید
  • ۰

پژاک بمنظور جلوگیری از فروپاشی فرقه دست گدایی به سوی سایر احزاب دراز کرد.
انجمن بی تاوان اذربایجان غربی :پژاک از بدو تاسیس تا بدین لحظه احزاب و اپوزسیون کُردی را ناکارآمد و واپسگرا معرفی کرده است.
پژاک ، سران احزاب کُردی نظیر دمکرات ها و کومله ها را عوامل دولت ها خوانده و ارتباط تگاتنگ این احزاب با مسعود بارزانی را به باد انتقاد گرفته است.
پژاک با تبلیغاتی گسترده در رسانه های ماهواری و فضای مجازی ،خود را تنها حزب فعال کُرد و نماینده ی قانونی و مشروع مردم کُرد ایران معرفی و سایر احزاب و گروه های کُردی را بی تحرک و بی ارده خوانده و همه احزاب را ملزم به پیروی از سیاست های پ ک ک و پژاک اعلام کرده بود.
احزاب و گروه های کُردی نظیر کومله و دمکرات سیاست های پژاک را بر گرفته از سیاست های پ ک ک خوانده و این گروه تروریستی را حزبی غیر ایرانی قلمداد می کنند.
اکنون پژاک در حرکتی ناباورانه تغییر رویکرد داده و دست گدایی بسوی این احزاب داراز کرده است!!؟؟
ناکامی و شکست های متوالی پزاک در عرصه سیاسی و نظامی و از همه مهمتر بی توجهی و بی اعتنایی حزب مادر پ ک ک سبب شده تا این گروه تروریستی دست به دامان سایر احزاب و گروه های کُردی شود.
تخریب شخصیت های کُردی نظیر مسعود بارزانی ، تهدید کُردها به قتل ،اخاذی و باج گیری و هزاران موارد دیگر منجر شد تا پژاک به حزبی منفور در کردستان ایران تبدیل شود.
طبق اطلاع رسانی رسانه های وابسته به گروه ریزان جاوید با بی شرمی در رأس هیئتی از قرارگاە مرکزی کوملە زحمتکشان کردستان دیدار کردند.
این اولین دیدار پژاک با کومله بوده و حرکتی در راستای جلوی گیری از فروپاشی گروه می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین