۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دستگیری تیم هایی از گروه تروریستی داعش /نابودی گروه هایی از پژاک

دستگیری تیم هایی از گروه تروریستی داعش /نابودی گروه هایی از پژاک

  • ۲۷ آبان ۱۳۹۴
  • ۳۳۲ بازدید
  • ۰

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تیم های از گروه تکفیری داعش و همچنین گروهک تروریستی پژاک را در استان کرمانشاه منهدم کرد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از ایرنا ،سردار سرتیپ دوم بهمن ریحانی روز سه شنبه در نشستی خبری که در محل سازمان بسیج کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی هستند افزود: به صورت خاص تیم هایی که برای جذب نیروهای داعشی و اعزام آنها به خارج از کشور در استان فعال بودند دستگیر شده اند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: تیمی را چندی پیش دستگیر کردیم که خود را ساماندهی کرده بود از نظر نظامی آماده بود و تجهیزات نظامی، جلیغه های نظامی و بمب ساعتی داشت.
سردار ریحانی تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد و مشکل خاصی در این زمینه احساس نمی شود.

** نابودی گروه هایی از پژاک
وی در ادامه افزود: دشمنان ما جدا از همه چالش های اقتصادی و سیاسی اقدامات امنیتی خاصی را انجام داده و خواهند داد.
فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه اضافه کرد: در شمال غرب و غرب کشور افراد کرایه ای دشمن در برخی موارد برای اینکه کشور را ناامن جلوه دهند اقداماتی داشته اند و امکان دارد در آینده نیز چنین اقداماتی داشته باشند.
سردار ریحانی اعلام کرد: در سه چهار ماه اخیر لشکر نبی اکرم و تیپ انصار ۲ کرمانشاه سه تیم از نیروهای ضد انقلاب و به صورت خاص پژاک را در منطقه نابود کرد که تعدادی از آنها زن و تعدادی نیز مرد بودند.
وی تاکید کرد: نیروهای رزمی و گردان های رزمی ارتش سپاه و مرزبانی آماده و هوشیار هستند و اکنون هیچ مشکل خاصی در مرزهای کشور وجود ندارد.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه در رابطه با امنیت زئران اربعین حسینی نیز گفت: زائران برای رفتن به کربلا از مرزهای کرمانشاه عبور نمی کنند اما برای زائرانی که از استان گذر می کنند تدابیر خاصی در نظر گرفته شده است.
سردار ریحانی توضیح داد: به یاری خدا ما مشکل خاصی در موضوع امنیتی نداریم اما باید هوشیار و بیدار باشیم زیرا دشمنان به دنبال لطمه زدن به ما هستند.
وی اعلام کرد: امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها با هماهنگی ستاد کل موکب هایی را فراهم کرده است و روزانه به ۱۰۰ هزار نفر غذا می دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *