۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • در حاشیه ترور سامان دانشور جوان مریوانی توسط گروهک تروریستی #پژاک

در حاشیه ترور سامان دانشور جوان مریوانی توسط گروهک تروریستی #پژاک

  • ۴ تیر ۱۳۹۸
  • ۲۴۱ بازدید
  • ۰

خبر تاسف بار ترور سامان دانشور در روز چهارشنبه ٢٩ خرداد بدست گروهک تروریستی #پژاک در برابر چشمان مادر و دو خواهرش در حالیکه او برای تامین زندگی خانواده فقیرش مشغول کار کشاورزی بوده است همگان را حیرت زده کرد. و صحنه ای هولناک در روز روشن در مقابل چشمان مادر و دوخواهرش به جنایت این فرقه تروریستی به پرونده آنها اضافه کرد.

سامان حدود یکسال و نیم قبل بعد از چندین بار فرار و دستگیر شدن بدست عناصر #پژاک صفوف تروریست ها را ترک کرده و زندگی تازه ای را شروع کرده بود.

چهارشنبه ٢٩ خرداد سه نفر مسلح از اعضای #پژاک که یکی از آنها زن بود به مزرعه ای در گویزه کویره(حومه شهر مریوان) که سامان در آن مشغول کار بود می روند، افراد مسلح پژاک از سامان می خواهند که با آنها برود او امتناع می کند آنها با وارد کردن ضربه چاقو به شکمش می خواهند مقاوت او را بشکنند اما سامان از رفتن امتناع می کند، پعناصر #پژاک بعد از وارد کردن ضربات چاقو به دست سامان تیراندازی میکنند و در حالیکه سامان هنوز مقاومت می کند او را به رگبار می بندند . آنها در جلو چشمان حیرت زده مادر و وخواهرانش سامان را ترور می کنند و فرار می کنند. این اقدام جنایتکارانه گروه تروریستی #پژاک در شهر مریوان و روستاهای اطراف با حضور وسیع مردم در مراسم خاکسپاری و یادبود سامان و انزجاشان از گروهک های تروریستی ضدانقلاب رو به رو شد.

این اولین باری نیست که گروهک تروریستی #پ_ک_ک و #پژاک مردم کردستان را که بارها بارها انزجار و نفرت خود را نسبت به تروریست ها ابراز کرده اند اینچنین داغدار می کنند.

در این رابطه، دلیل این گروه تروریست برای چنین جنایتی هرچه باشد ،هیج نیروی مسلحی اجازه ندارد تحت هیچ عنوانی چنین جنایتی را انجام دهد.#پ_ک_ک #پژاک این اولین بار ی نیست که با استفاده از نیروههای مسلحشان و ایجاد ترس و وحشت و حتی ربودن و مخفی کردن نوجوانان برای پیوستن به صفوفشان استفاده می کنند. ورود و خروج به فعالیت سیاسی امری کاملا داوطلبانه و آزاد است. هیچ نیرویی نباید از هیچ ابزاری برای فشار آوردن به ماندن کسی در صفوفش استفاده نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین