۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

درگیری میان ارتش و پ.ک.ک؛

  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴
  • ۳۲۹ بازدید
  • ۰
۳ سرباز ترکیه و ۱۱ نظامی پ.ک.ک در دیاربکر و شرناخ کشته شدند
در درگیری های امروز میان نظامیان پ.ک.ک و ارتش ترکیه در استانهای کردنشین ترکیه مجموعا سه سرباز ترک و ۱۱ عضو پ.ک.ک کشته شدند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی  به نقل از خبرگزاری Haber7، در اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در مسیر عبور سربازان ترکیه در منطقه لیچه از استان دیاربکر ۲ سرباز ترکیه کشته شده اند.
تیم تحقیقاتی ارتش ترکیه که از بینگول راهی دیاربکر بودند در منطقه لیچه با بمبی که از راه دور کنترل می شد متوقف شده و در اثر این انفجار ۲ سرباز ترکیه در دم جام باخته اند. بعد از این انفجار، نیروهای زیادی از ارتش ترکیه به منطقه اعزام شده اند. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده درگیری هایی نیز میان ارتش ترکیه و نظامیان پ.ک.ک در منطقه لیچه گزارش شده است.
همچنین در اثر عملیات ارتش ترکیه در منطقه جزیره و سیلوپ استان شرناخ ۱۱ نظامی پ.ک.ک کشته شده اند. ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه در خبری ضمن اشاره به عملیات زمینی ارتش ترکیه عنوان کرده است: در حملات هوایی که نیروهای ارتش ترکیه در منطقه بیت الشباب استان شرناخ صورت داده اند ۶ پناهگاه زمستانی پ.ک.ک به همراه ۲ انبار مهمات مورد هدف قرار گرفته و منهدم شده است.
لازم به ذکر است، درگیری میان ارتش ترکیه و نظامیان پ.ک.ک در استان های وان و بینگول نیز مخابره شده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده در درگیری های به وجود آمده در منطقه ارجیش استان وان یک نیروی امنیتی ترکیه جان باخته است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین