۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • درگیرهای شدید نظامی در مناطق کردنشین سوریه

درگیرهای شدید نظامی در مناطق کردنشین سوریه

  • ۲ مرداد ۱۳۹۲
  • ۳۰۴ بازدید
  • ۰

رسانه های وابسته به گروهک تروریستی پ ک ک با تبلیغاتی گسترده در رسانه های خود از پیروزی و تسلط کامل شاخه سوری این فرقه بر شمال سوریه خبر می دهند، ولی درگیری های شدید نظامی حزب دموکراتیک PYD و جبهه الاکراد در مقابله با صفوف القاعده و جبهه النصر نشان از عدم پیروزی و تسلط پ ک ک در مناطق شمالی سوریه می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : موضوع تحولات شمال سوریه و درگیری های گسترده بین نیروهای مسلح حزب اتحاد دموکراتیک و جبهه ی الاکراد در برابر صفوف القاعده و جبهه النصره، توجه رسانه های منطقه را به سوی خود جلب کرده، برگزاری جشن پیروزی ، صدور بیانیه های مختلف از سوی سران گروهک های وابسته به پ ک ک و مهمتر از همه مطرح کردن موضوع احتمال خود گردانی کردهای سوریه افکار عمومی را متوجه خود ساخته است .
گروهک فاشیسم پ ک ک با سوء استفاده از رسانه ها جمعی و با تبلیغاتی گسترده در فضای مجازی توانست پیروزی کامل حزب اتحاد دموکراتیک( PYD) شاخه ی سوری پ ک ک ، و حاکمیت غیر قانونی خود را در مناطق کردنشین را اعلام نماید. اما درگیرهای های شدید نظامی حزب اتحاد دموکراتیک و جهبه الکراد با جبهه النصر و القاعده نشان از جنگی تمام عیار میان تروریست ها خبر می دهد، وب سایت فرات نیوز از سایت های وابسته به فرقه پ ک ک خبر از کشته شدن ۳۵ تن و ۲۰ تن زخمی از اعضای مسلح القاعده در درگیری های اخیر با حزب اتحاد دموکراتیک خبر داده است .
رسانه ها و سایت های وابسته به گروهک تروریستی پ ک ک همیشه با کتمان واقعیت ها و حقایق خود را قهرمان تمام عرصه های سیاسی و نظامی اعلام می کند. انتشار خبرهای مربوط به پیروی کامل پ ک ک در رسانه های تروریست های اخبار کذبی است که سعی می کند بدین شیوه از ناکامی های خود در پروسه صلح و آشتی بکاهند ، و جایگاه نامشروع خود را در میان اندک طرفداران خود از دست ندهد. پ ک ک زمانی می تواند مدعی حاکمیت در مناطق کردنشین سوریه شود که درگیری نظامی با هیچ یک از احزاب بویژه احزاب کردی همانند الپارتی نداشته باشد و تمام احزاب کُردی PYD را به رسمیت بشناسند و این امری است محال…
اکنون با این دیدگاه به موضوع نگاه کنیم ، اگربنا به گفته ی گروهک تروریستی پ ک ک آنها توانستند در مناطق شمالی سوریه به استقلال برسند ! آیا این احتمال وجود ندارد که بشار اسد از حزب اتحاد دموکراتیک بعنوانی ابزاری برای رویاروی و جنگ با ترکیه استفاده نماید؟ باتوجه به موقعیت استراتژی شمال سوریه و اختلاف دیرینه پ ک ک با ترکیه ، استقلال PYD در شمال سوریه موجب نگرانی ترکیه خواهد و احتمال درگیری نظامی وجود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین