۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • داوود اوغلو: HDP را زیر حدنصاب نگه خواهیم داشت و یکجانبه حکومت را در اختیار می گیریم

داوود اوغلو: HDP را زیر حدنصاب نگه خواهیم داشت و یکجانبه حکومت را در اختیار می گیریم

  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۳۱۱ بازدید
  • ۰

تا ۱ نوامبر ۲۰۱۵ اقدامات زیادی صورت خواهیم داد و بار دیگر حزب عدالت و توسعه به تنهایی حاکمیت را به دست خواهد گرفت.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری آناتولی، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر موقت ترکیه که در گردهمایی بزرگی تحت عنوان “میتینگ یک صدا” که در اعتراض به تروریسم در میدان “ینی کاپی” استانبول سخنرانی می کرد، در سخنان خود عنوان کرده است: کسانی که می خواهند نوادگان جنگ چاناک قلعه را از همدیگر جدا کنند موفق نخواهد شد. به شما قول می دهم که تمام آنان را مجازات خواهیم کرد.
نخست وزیر موقت ترکیه در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در مقابل کسانی که در برابر ملت ترکیه دست به سلاح برده اند به هیچ عنوان گردن خم نخواهیم کرد. تا ۱ نوامبر ۲۰۱۵ کارهای زیادی انجام خواهیم داد. شما ملت ترکیه، اینها (اشاره به حزب دموکراتیک خلق ها) را زیر حدنصاب انتخابات خواهید برد. تا ۱ نوامبر ۲۰۱۵ اقدامات زیادی صورت خواهیم داد و بار دیگر حزب عدالت و توسعه به تنهایی حاکمیت را به دست خواهد گرفت.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: ما در ۱۳ سال اقتدار حزب عدالت و توسعه که با رهبری رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی کشور آغاز شده است یک هدف در پیش داشتیم و آن اتحاد ملت ترکیه بود. هیچ کس فکر نکند که اقدامات تروریستی پ.ک.ک در کشور باعث خواهد شد تا ما از مسیر خود سست شده و در این راه پا پس بکشیم. ما به مبارزات خود تا آخر، تا زمانی که پ.ک.ک خلع سلاح شود ادامه خواهیم داد. تا زمانی که کوه های خود را از وجود عناصر پ.ک.ک پاک نکرده ایم و نظامیان پ.ک.ک را از داخل شهرها به خصوص شهرهای کردنشین ترکیه خارج نکرده ایم این مبارزات را شبانه روزی ادامه خواهیم داد. در مسیر انتخابات ۱ نوامبر ۲۰۱۵ تمام اقدامات امنیتی را در نظر گرفته و به عملیات خود ادامه خواهیم داد. تا زمانی که ما هستیم، و تا زمانی که نفس می کشیم اجازه نخواهیم داد حتی یک وجب از ترکیه را تجزیه کنند.
داوود اوغلو در ادامه اظهارات خود با خطاب قرار دادن ملت ترک ترکیه عنوان کرد: به برادران کردمان در شرق و جنوب شرق ترکیه از جانب پ.ک.ک ظلم می شود. شما به عنوان ساکنین غرب کشور به هیچ عنوان به کردها به عنوان مجرمین بالقوه نگاه نکنید. آغوش خود را به روی آنان باز کنید. ترک و کرد برادر هم هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *