۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

داعش: اردوغان از پ.ک.ک حمایت می کند

  • ۱ مرداد ۱۳۹۴
  • ۲۷۵ بازدید
  • ۰
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه خواسته و یا ناخواسته، به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم هر روزه در حال حمایت از پ.ک.ک و تغذیه این گروه است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری TimeTurk، شماره دوم “نشریه قسطنطنیه” وابسته به گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) از طریق اینترنت منتشر شد که در این شماره اظهارات تندی در خصوص ترکیه و شخص رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه صورت گرفته است.
در پیشگفتار این نشریه آمده است: … در دوره اخیر رفتار ترکیه در قبال دولت اسلامی تغییر پیدا کرده است و این دولت در مقابل داعش در حال حمایت از پ.ک.ک است. دولت ترکیه با حمایت از پ.ک.ک در مقابل دولت اسلامی عراق و شام (داعش) صف آرایی کرده است. بدین ترتیب دولت ترکیه در مسیر تبدیل شدن به “رژیم طاغوتی” در حال حرکت است.
در این مطلب که تحت عنوان «دولت کردی اردوغان» منتشر شده، آمده است: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه خواسته و یا ناخواسته، به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم هر روزه در حال حمایت از پ.ک.ک و تغذیه این گروه است. علی رغم حمایت دولت اردوغان از پ.ک.ک این گروه همواره با مطرح کردن حمایت ترکیه از دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در صدد تغذیه هر چه بیشتر از حکومت ترکیه در مبارزه با دولت اسلامی عراق و شام (داعش) است. حزب عدالت و توسعه به هیچ نحو از دولت اسلامی عراق و شام (داعش) حمایت نکرده است و این موضوع کاملا آشکار است.
در ادامه ذکر شده است: در حال حاضر پ.ک.ک که باکمک جنگنده های آمریکایی در عراق و سوریه با حمایت دولت ترکیه با دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در حال جنگ است؛ در آینده نزدیک به همین شکل با دولت ترکیه نیز خواهد جنگید. آمریکایی که در یک ابعاد بسیار بزرگی از حزب عدالت و توسعه ناامید شده است در تلاش برای پرورش گروه جدیدی در داخل ترکیه است که برای این کار نیز خاک ترکیه را به آنان پیشکش خواهد کرد.
در جای دیگری از این نشریه با تهدید حزب دموکراتیک خلق ها و حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) آمده است: حزب دموکراتیک خلق ها یک حزب مرتد در داخل ترکیه است که شاخه سیاسی پ.ک.ک به حساب می آید. مبارزه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) با کردها از مسئله نژادی سرچشمه نگرفته است و در ساختار دولت اسلامی عراق و شام (داعش) تعداد بسیار زیادی کرد وجود دارد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین