۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر مهم: اختلاف سرکرده های پژاک

  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
  • ۲۲۰ بازدید
  • ۰

یکی از فرماندهان فرقه تروریستی پژاک که در حال حاضر در منطقه ماکو فعالیت می کند اخیرا کردهای عشایر ییلاق های مرزی را گردهم آورده و برای آنها سخنرانی کرده است . به نقل از وبلاک ضد پژاک این فرد که با نام مستعار جمشید فعالیت می کند در جمع عشایر اعلام داشته در واقع وی مسئول اصلی منطقه است و مسئول سابق یعنی حاجی فردی بی عرضه و بی لیاقت بوده است . منظور وی همان احمد خورشیدی فرمانده قبلی تروریست ها در منطقه ماکو است که با نام های مستعار حاجی گاهی با نام کارگر و بعضی وقت ها نیز با نام شیار در منطقه فعالیت می کرد .

به گفته جمشید در پی انفجار لوله گاز صادراتی در سال گذشته و کشته شدن مراد کاراساچ ( هه وال جمیل ) بی عرضگی حاجی به اثبات رسیده و جمشید شخصا حاجی را برای تحویل جهت محاکمه و پلاتفرم به سرکرده های پژاک تحویل داده است .

جمشید در ادامه آورده است : حاجی بی لیاقت بوده و نتوانسته ماموریت محوله را بعد از کشته شدن جمیل به درستی انجام دهد . لام به توضیح است جمشید به همراه یک تیم ۵ نفره بوده است .

به گزارش خبرنگار ما از لحن صحبت های جمشید پیداست وی برای خوش خدمتی و اثبات برتری نسبت به حاجی قصد دارد دست به اقداماتی در منطقه ماکو بزند . لذا مسئولان آن منطقه بایستی هوشیار باشند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین