۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • خانواده شهدای ترور در سرپل‌ذهاب:حامیان غربی گروهک های تروریستی باید شرمسار باشند/ تاکید بر اعدام سامان نسیم

خانواده شهدای ترور در سرپل‌ذهاب:حامیان غربی گروهک های تروریستی باید شرمسار باشند/ تاکید بر اعدام سامان نسیم

  • ۵ اسفند ۱۳۹۳
  • ۳۳۴ بازدید
  • ۰

خانواده شهدای ترور در سرپل‌ذهاب ضمن محکومیت حمایت غربی ها از گروهک های تروریستی، خواستار اجرای حکم اعدام سامان نسیم شدند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از پایگاه خبری بازی دراز ، گروهک پژاک در غرب کشور در سالیان گذشته دست به جنایات گسترده ای زده که طی آن بسیاری از شهروندان کرد، ترک، سنی و شیعه را به شهادت رسانده است.

این گروهک وقیحانه مسئولیت جنایات خود را به عهده گرفته و بارها در رسانه های خود تصاویر جنایاتشان را به نمایش گذاشته است.

فعالیت های تروریستی در مناطق کرد نشین همواره مورد توجه گروهک های ضد انقلاب و تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده تا بتوانند با اینگونه اقدامات موجب کندی روند توسعه و پیشرفت این مناطق شوند.

با شجاعت وصف ناپذیر بسیجیان دلاور کرد و  بومی، عملیات بازدارنده ای در برابر این تروریست ها انجام شد و علاوه بر کشته و زخمی شدن تعدادی از آن ها، تعدادی دیگر نیز دستگیر شدند که یکی از این دستگیر شدگان سامان نسیم است.

بنا به اسناد فراوان نظیر مشاهدات خبرنگاران شبکه‌های غربی و مستندهای تهیه شده از محل استقرار این گروه، آنان از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و مخابراتی برخوردارند که به نظر می‌رسد توسط سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در اختیار آنان قرار داده شده است.

سرانجام گروهک پژاک با رشادت نیروهای نظامی ایران با شکست کامل و بدون کمترین موفقیتی مرزهای ایران را ترک کردند که بیشترین سهم در این پیروزی از آن مردم کرد منطقه بود. مردمانی که بر خلاف محاسبه دشمنان، وفاداری کامل خود را به میهن و انقلابشان نشان دادند.

اما کماکان این گروهک تروریستی مشغول به جنایات خود است تا جایی که ۴ تن از جوانان شهرستان سرپلذهاب را به شهادت رساندند. شهیدانی که با دلاوری هرچه تمام‌تر در مقابل این گروهک ایستاده و ذره ای از خاک میهن اسلامی ما را به دست دشمن ندادند.

حال درخواست آزادی یکی از نیروهای این گروهک تروریستی به نام سامان نسیم کاملا خلاف حقوق بشراست و سران غربی که حامیان صد درصدی این گروهک هستند باید برخود شرمسار باشند.

خانواده های شهدایی که به دست گروهک پژاک شهید شده اند درخواست اعدام سامان نسیم را دارند.

چرا باید داغ جوانان شهید شهرستان سرپلذهاب بر دل خانواده هایشان بماند و عاملان این جنایات آزادانه زندگی کنند. این چه حقوق بشری است که حامیان گروهک های تروریستی از آن دم میزنند؟

پدرشهید مصطفی شکربیگی و کوروش مروتی در گفتگو با خبرنگارما خواستار اشد مجازات برای سرکرده گروهک تروریستی، سامان نسیم شد.

شهیدان مصطفی شکربیگی، صفرنوروزی و کوروش مروتی در منطقه دالاهو و شهید پیمان حسینی در منطقه ایرانشهر در سال ۱۳۸۷ در درگیری با گروهک پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین