۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حملات بی امان ارتش ترکیه در قندیل

  • ۲ تیر ۱۳۹۵
  • ۶۰۰ بازدید
  • ۰

جنگنده‌های ارتش ترکیه دیروز در دو عملیات هوایی علیه گروه تروریستی پ.ک.ک در جنوب شرقی این کشور و چند منطقه در شمال عراق، ۱۶ موضع متعلق به این گروه تروریستی را منهدم کردند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ستاد کل ارتش ترکیه اعلام کرد جنگنده‌های نیروهای هوایی این کشور دیروز در یک عملیات علیه گروه تروریستی پ.ک.ک در مناطق قندیل، سینات و هافتانین واقع در شمال عراق، ۵ موضع از جمله مخفیگاه و انبار مهمات متعلق به این گروه را منهدم کردند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های نیروهای هوایی ترکیه دیروز پس از دریافت یک گزارش فوری درباره فعالیت گروه تروریستی پ.ک.ک، مواضع این گروه در حومه شهرستان لیجه استان دیاربکر واقع در جنوب شرقی این کشور را مورد هدف قرار دادند که در نتیجه این عملیات هم ۱۱ موضع، شامل مخفیگاه و انبار سلاح متعلق به این گروه تروریستی منهدم شد.

نیروهای مسلح ترکیه به منظور پاکسازی تروریست های پ.ک.ک از مناطق جنوب شرقی این کشور، شب گذشته در ۲۵ روستای مناطق لیجه، سیلوان، هانی و حازرو مقررات منع رفت وآمد وضع کرده و عملیات بزرگی را آغاز کردند.

از سویی دیگر خبرها حاکی از آن است ارتش ترکیه طی ۶ ماه گذشته عملیات های خود را برای پاکسازی تروریست های پ.ک.ک از داخل شهرهای کوچک جنوب شرقی این کشور افزایش داده و بسیاری از مناطق شهری از وجود گروه تروریستی پ.ک.ک پاکسازی شد، اکنون خود را برای پاکسازی کوههای مناطق جنوب شرقی آماده می کند.

منابع دولتی گفته اند که انتظار می رود از هفته آینده ارتش عملیات های نظامی علیه گروه تروریستی پ.ک.ک را در کوهها آغاز خواهد کرد.

منابع نظامی ترکیه نیز گزارش داده اند این عملیاتها در ۱۰ ــ ۱۲ منطقه انجام خواهد شد. در این مناطق مخفیگاهها و کمپ های گروه تروریستی پ.ک.ک قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *