۲۹ اسفند ۱۴۰۲

حاجی احمدی ناجی خاورمیانه!!!؟

  • ۱۴ آبان ۱۳۹۱
  • ۲۸۲ بازدید
  • ۰

حاجی احمدی غیر از رهایی ملت کرد ، به رهایی سراسر ایران اعم از بلوچ، آذری ، عرب و …  قانع نبوده بلکه می خواهد تمام خاور میانه را از زیر بار ظلم و ستم رها کند!!!

حاجی احمدی رئیس فرقه تروریستی پژاک پس از مدتها بالاخره در شبکه نوروز تی وی حضور پیدا کرد و مثل همیشه از گروهک تروریستی و کردستیز پژاک به تعریف و تمجید پرداخت  و به موفقیت گریلاها در برابر دشمن اشاره کرد.

حاجی احمدی گاهی اوقات اغراق و دورغگویی را تا حدی به اوج می رساند که در قصه های کودکانه هم  چنین دروغگویی و اغراق به کار گرفته نمی شود ، رئیس فرقه پژاک در آخرین گفتگو ی خود اظهار داشت : ٌببینید که ما تا کجا پیش رفته ایم و تازه پژاک تنها به کردها های ایران فکر نمی کند و بلکه برای سراسر ایران و خاورمیانه دارای برنامه و پروگرام می باشد و می خواهیم تمامی مظلومان و ستمدیده گان را آزاد کنیم و پروسه دمکراتیزاسیون را برای تمامی منطقه در نظر داریم و ایدئولوژی ما برای انسانیت و کسب آزادی و گسترش دمکراسی در سراسر منطقه خاور میانه می باشد ٌ؛  هیچ لزومی ندارد که در خصوص این ادعاها  بحث و تامل کرد زیرا هر فرد عاقلی با دیدن این سخن حاجی احمدی به درغگویی وی  پی می برد،  ولی بهتر است به چند مورد اشاره شود تا  ماهیت افشاء شده حاجی احمدی  روشن تر شود.

۱_پژاک از زمان تاسیس تا به حال حتی  توان ایجاد کم ترین و ابتدایی ترین خدمات  در قندیل برای اعضاء را نداشته ولی چگونه می خواهد آرامش و رفاه را در خاورمیانه  بوجود آورد؟

۲_اخیراً در داخل گروهک اختلاف شدیدی میان بادینی ها و سورانی بوجود آمد که منجر به جدای تعدادی از اعضاء از گروهک شده و در نهایت به  اقلیم کردستان عراق پیوستند، پژاک که نمی تواند بین دو طائفه درون گروهی صلح و آرامش را برقرار کند چگونه می خواهد بین چندین قوم و ملت صلح و آرامش بوجود آورد؟

۳_ پژاک و پ.ک.ک در این مدت با قتل و خونریزی و مبارزه مسلحانه ماهیت خود را به اثبات رسانده و طبق اظهارات برخی از سران خود تنها راه رهایی ملت کرد را فقط در مبارزه می داند و نشریه آلترناتیو در آخرین شماره خود تیتری با عنوان آینده از آن مبارزان است منتشر کرده ،ولی با وجود این شرایط حاجی احمدی از دموکراسی سخن به زبان  می آورد و می خواهد دموکراسی را در سطح خاورمیانه گسترش دهد ، گروهکی را که تا به حال هیچ زبانی جزء درگیری مسلحانه نمی داند چگونه می خواهد با دمکراسی خاورمیانه را نجات دهد؟

۴_ عصری را که ما هم اکنون در آن زندگی می کنیم عصر فناوری و اطلاعات می باشد یعنی هر کشوری را که از اطلاعات و فناوری زیاد برخوردار باشد جزء برترین ها در جهان می باشد، حال گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در کوه ها و دره ها از چه فناوری و اطلاعاتی برخوردار است ؟ آیا می خواهد با تعدادی نوجوانان و جوان با اسلحه کلاشینکف و به دور از فن آوری و امکانات مورد نیاز  می خواهد خاورمیانه را به سلطه خود در آورد؟

به موارد زیادی  در خصوص سیاست های شوم و تروریستی فرقه می توان اشاره کرد ولی ماهیت دزد و ضد کرد پژاک برهمگان آشکار بوده و  به چند مورد اکتفا می کنیم .

به هر حال از این فرقه کردستیز و تروریستی شاهد چنین رفتارهای بودیم و باز هم خواهیم بود چرا که سران این گروهک یاغی و قاچاقچی راهکاری بهتر از این برای پیشبرد اهداف شخصی و تامین منابع مالی خود ندارند ، این گونه افراد در کشورهای اروپایی به خوش گذارنی مشغول بوده و با این گونه اشعار با احساسات تعدادی جوان و نوجوان بازی کرده و آنها را به عضویت گروهک خود در می آورند تا برای آنان همچون غلامی حلقه به گوش خدمت  کنند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *