۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جنگ نرم در گروهک های تروریستی پ.ک.ک و پژاک

جنگ نرم در گروهک های تروریستی پ.ک.ک و پژاک

  • ۱۱ دی ۱۳۹۸
  • ۲۰۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پ پ ک و پژاک از بزرگترین مافیای مواد مخدر و مافیای قاچاق انسان در خارومیانه محسوب می گردد. تامین بخش عمده ای از مواد مخدر کشورهای اروپایی توسط پ ک ک و پژاک انجام می پذیرد و در قبال این خوش خدمتی کشورهای اروپایی با هزینه های نجومی امکانات رسانه ی را در اختیار آنان قرار می دهند. پ ک ک و پژاک بیشترین درآمدهای بدست آمده از ترانزیت مواد مخدر را برای امکانات رسانه ای و فضای مجازی هزینه می کنند.
پ ک ک و پژاک که دست نشانده ی کشورهای اروپایی و امریکایی در خاورمیانه هستند ،خط و مشی فرقه توسط آنان دیکته می شود . در دنیای کنونی “جنگ نرم ” موثرترین شیوه در تقابل با اهداف تروریستی می باشد ، اکنون با وجود احراز شرایط تروریستی و افکار کمونیستی در پ ک ک و پژاک ،استراتژی نوینی را برای فرقه برگزینده اند. استراتژی را که پ ک ک و پژاک هم اکنون انتخاب کرده اند جنگ نرم و عملیات روانی می باشد.
عدم تحصیلاتی عالی و دانشگاهی در میان سران و اعضای فرقه و تفکرات کمونیستی و مارکسیستی پ ک ک و پژاک را در عرصه ی سیاسی ناکام و با شکست مواجه ساخته است.
کشورهای اروپایی با اشرفیت به این موضوع که گروهک تروریستی به جز راهزنی و یاغی گری نمی تواند کاری دیگری داشته باشد، اختیارات و امکاناتی وسیعی در حوزه رسانه و فضای مجازی در اختیار آنان قرار می دهد. رسانه ها و فضای مجازی از مهمترین ابزار راهبردی در جنگ نرم محسوب می گردد. البته ناگفته نماند کشورهای اروپایی پول های فراوانی را از گروهک های تروریستی بابت ارائه این خدمات بدست می آوردند و این خود اصلی ترین عامل برخورد دو گانه کشورهای اروپایی با تروریسم است.
گروهک های تروریستی پ ک ک و پژاک بیشتر عمر خود را در کوه ها و دره ها به بطالت سپری می کنند و درک و فهم کلمه ” جنگ نرم” برای آنان بسیار مشکل است . جنگ نرم ایده ای است که کشورهای اروپایی برای انان محیا ساخته اند .
تاکتیک های جنگ نرم در پیشبرد اهداف نقش بسزایی را ایفا می کند،۱- شایعه۲ -دروغ بزرگ ۳-حذف و سانسور ۴-جاذبه های جنسی ۵-توسل به ترس و ایجاد رعب ۶- تلطیف و تنویر و بسیاری از موارد دیگر که هم اکنون در گروهک های تروریستی پ ک ک و پژاک مملوس و قابل فهم است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین