۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جسد شیدا حاتمی را معاینه کردم، اثری از جراحت نبود/از طرف خانواده وی مسئول رسیدگی به موضوع هستم

جسد شیدا حاتمی را معاینه کردم، اثری از جراحت نبود/از طرف خانواده وی مسئول رسیدگی به موضوع هستم

  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
  • ۳۵۵ بازدید
  • ۰

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق شریعت اسلام قسم یاد می کنم به عنوان یک پزشک جسد را معاینه کردم و هیچ اثر ضرب و جراحت مشاهده نکردیم.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از اروم نیوز :عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در خصوص کشف جسد دانشجوی دختر کرد ارومیه ای گفت: طبق شریعت اسلام قسم یاد می کنم که در رابطه با شیدا حاتمی هیچ گونه علامتی که وی گشته شده باشد و یا حتی در رابطه با اینکه وی خود کشی کرده باشد که برخی سایت های ضد انقلاب از این حرکت می خواهد اخوت و برادری و انساینت را از بین ببرند، مشاهده نکردم.

وی با تاکید بر اینکه برخی ها این مسئله را خیلی بزرگ کرده اند، افزود: خانواده حاتمی من را به عنوان مسئول رسیدگی به این موضوع انتخاب کردند، احساس دارم وظیفه سنگینی بر عهده ماست.

وی اظهار داشت: تا کنون علت مرگ این دختر مشخص نیست، ما همه منتظر جواب پزشکی قانونی و مقاماتی که در این خصوص تحقیق کردند، هستیم.

وی افزود: شیدا حاتمی، این دانشجوی کرد، روز یکشنه در روستای نوی در منطقه مرگور بخش سیلوانای ارومیه دفن شده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس تصریح کرد: برخی رسانه ها اخبار بسیار ناشایستی در این خصوص منتشر کردند که با دروغ بافی خواستار بر هم زدن جو استان هستند و وحدت بین شیعه و سنی را هدف گرفته اند.

وی ادامه داد: شرافت، مال و جان شیعه و سنی در استان به هم گره خورده است برخی ها با شایعه پراکنی به دنبال ایجاد نفاق هستند؛ شایعه پراکنان می خواهند برادریت و خواهرین شیعه و سنی را در ارومیه و استان بر هم بزنند.

وی به دروغ پراکنی برخی سایت های معاند اشاره کرد و افزود: برخی ها می خواهند از این موضوع سوء استفاده کرده و مشکلاتی را در شهر و دانشگاه ارومیه ایجاد کنند.

فتاحی با تاکید بر اینکه جسد این دختر را به عنوان پزشک معاینه کرده و هیچ اثری از ضرب و جراحت مشاهده نکرده است، گفت: نه می گویم که کشته شده و نه می گوییم که خودکشی کرده است، تنها مرگ مشکوکی است که بعد از اینکه مراجع قانونی اعمال نظر قطعی کردند، آنها را در اختیار رسانه ها می گذاریم.

وی به ناراحتی خانواده این دختر درخصوص شایعه پراکنی ها اشاره کرد و افزود: خانواده این دختر از سایتهایی که خودسر گفته اند که خودکشی کرده و یا به قتل رسیده است و از افرادی که بدون داشتن ذره ای اطلاعات، شایعه پراکنی هستند، ناراضی اند.

به گفته نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اطلاعات نیروی انتظامی در حال حاضر به صورت جدی پیگیر این موضوع است.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و از اهل سنت ارومیه از اداره آگاهی، پزشکی قانونی، سرد خانه بیمارستان و مسئولین دانشگاه ارومیه که بی نهایت در این رابطه با ما همگام بودند، تشکر می کنم.

فتاحی تاکید کرد: طبق شریعت اسلام قسم یاد می کنم که در رابطه با شیدا حاتمی هیچ گونه علامتی که وی کشته شده باشد و یا حتی در رابطه با اینکه وی خود کشی کرده باشد مشاهده نکردم.

وی ادامه داد: به من گفته بودند که دست و پایش شکسته است، خودم جسد وی را معاینه کردم، هیچ گونه از موارد مطرح شده در برخی سایت ها دال بر قتل وی را مشاهده نکردم.

وی افزود: این افراد می خواهند از احساسات جوانان ما سوء استفاده کرده و بخواهند مشکلات امنیتی ایجاد کنند، من به همه آنها توصیه می کنم که جوانان این مرزو وبوم واقع بین هستند؛ خوب بدانند که تا زمانی که زنده هستیم شیعه و سنی با هم بوده و از هم جدا نمی شوند و آنها نمی توانند زره ای جدایی بین ما ایجاد کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس از رسانه ها خواست که در مورد موضوعات ادیان و مسائل اقوام دقت کرده و کاری نکنند که با خبرهای مغرضانه با هدف جذب مخاطب، کاری ناشایست و ناعاقلانه بکنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین