۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • «جدایی پژاک از پ ک ک» شعاری بمنظور فریب احزاب کُردی

«جدایی پژاک از پ ک ک» شعاری بمنظور فریب احزاب کُردی

  • ۶ بهمن ۱۳۹۵
  • ۲۶۰ بازدید
  • ۰

شورای رهبری تازه بکار پژاک بمنظور رهایی از انتقادهای تحلیگران سیاسی و کادرهای سابق شورای رهبری با اظهار سخنانی کاذب مبنی بر جدایی پژاک از پ ک ک سعی بر این داشت تا سایر احزاب کُردی را متقاعد ، تا نسبت به دیدارهای اخیر پاسخی را ارائه نمایند.

به گزارش انجمن بی تاوان ، بی اعتنایی و عدم پاسخ احزاب کلاسیک به دیدارهای اخیر پژاک بمنظور اتحاد و همگرایی موضوع داغ امروز رسانه های پژاک است.

شورای رهبری جدید پژاک با تغییر سیاست های اخیر خود مبنی بر ایجاد اتحاد و همگرایی با سایر احزاب کُردی ، با انتقادات و هجمه های از سوی سایر کادرهای گروهک بویژه شورای رهبری سابق مواجه شده است.

شورای رهبری تازه به کار پژاک در راستای ایجاد اتحاد و همگرایی با سایر احزاب و گروه های کُردی نظیر کومله و دمکرات با هیتی رسمی به دیدار احزاب رفت ، ولی تاکنون این احزاب پاسخی به این دیدارها نداده و برخی از سران این احزاب و تحلیگران سیاسی این حرکت پژاک را به باد انتقاد گرفته اند.

شورای رهبری پژاک برای جبران این حرکت شگست خورده هرز گاهی با صدور بیانیه ها و یا مصاحبه های مختلف سعی بر این دارند که احزاب را وادر نمایند تا پاسخی مثبت به این دیدارها ارائه دهند.

در آخرین مورد از این بیانیه ها آمد شاهو ازاعضای شورای رهبری پژاک در رفتاری حیله گرانه  پزاک را حزبی مستقل و جدایی از پ ک ک خواند.

آمد شاهو در شرایطی چنین ادعای سخیفانه را می نماید که پژاک توسط سیستم ک ج ک مدیریت و اداره می شود و این گروهک تروریستی بر اساس افکار و جریان فکری اوجالان بنا نهاده شده و جدایی پژاک از پ ک ک بمنزله رهایی از ایدئولوژی اوجالان می باشد.

هم اکنون بسیاری از عناصر پژاک در گروه پ ک ک سازماندهی شده و  در کشورهای منطقه در حال جنگ و خونریزی هستند و بالعکس ، مهم ترین موضوع اینکه  همه مدرسان کلاس های ایدئوژیک پژاک از فرمانده هان پ ک ک بوده و در این کلاس ها هم اکنون احزاب دیگر را ناکارآمد و وابسته به دولت ها می خواند و سیستم ک ج ک را سیستم رهایی و آزادی کردستان می دانند.

شورای رهبری پژاک برای رهایی از هجمه ها  وانتقادهای تحلیگران سیاسی آخرین تیر خود را رها کرد تا شاید بتواند پاسخ مثبتی از سوی احزاب دریافت کند ولی کاملا ملموس و مشهود است که این ادعا کاملا در تضاد با ایدئولوژی و اساسنامه پژاک دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *