۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • توهین شبکه من و تو به اکراد وسکوت احزاب کردی

توهین شبکه من و تو به اکراد وسکوت احزاب کردی

  • ۱۵ دی ۱۳۹۷
  • ۲۱۶ بازدید
  • ۰

شبکه من و تو کانالی ماهواره ای وابسته به رضا پهلوی است که در کارنامه فعالیت چندساله آن می توان به مواردی مانند : فعالیت بر ضد منافع ملی کشور ، دفاع از سلطنت خاندان پهلوی ، ترویج فحشا و بی بند و باری ، تبلیغ فرهنگ مصرف گرایی ، اشاعه خشونت ، شایعه پراکنی هدف دار و توهین به اقوام ایرانی و… اشاره نمود .

در چند سال گذشته و بدنبال نزدیکی سران احزاب کردی به شخص “رضا پهلوی ” بخش مناسبی از زمان پخش برنامه های خبری و سیاسی این شبکه به احزاب کردی اختصاص یافته و اعضای این حزب ها – مخصوصا حزب دمکرات کردستان ایران – به عنوان کارشناس در برنامه های این شبکه حضور می یابند به طوری که دو نفر از آنان یعنی “هیمن سیدی ” و “کاوه آهنگری ” پای ثابت بحث های مربوط به کردستان ایران در این شبکه بوده اند

در برنامه هفته گذشته شوی غیر اخلاقی شعر یادت نره مجری برنامه ، معروف به طغرل ( امید خلیلی ) به صورت هدف دار و برنامه ریزی شده ودر قالب تمسخر و شوخی با یکی از شرکت کنندگان مسابقه به توهین به اکراد پرداخته است که این توهین سبب رنجش بیشتر اکراد از این شبکه شده و در فضای مجازی و در فضای واقعی با انزجار واکنش تند اکراد روبرو شده است و حتی بسیاری از اعضای دمکرات در پیج های خود واکنش های بسیاری تندی به این توهین داشته اند .

اما با این وجود سکوت مطلق رسانه های حزبی در این مورد سبب شده تا سوالات مهمی در ذهن اکراد نقش ببندد آنها می پرسند : برای احزاب کردی و اعضای رسانه ای آنها مخصوصا برای افرادی مانند “هیمن سیدی ” و “کاوه آهنگری ” مرز کرد بودن کجاست ؟

آیا این احزاب و این افراد به این توهین شبکه سلطنت طلب “من و تو” واکنش نشان خواهند د اد یا بخاطر منافع شخصی ( حضور در برنامه های این شبکه ) و منافع حزبی ( دلارهای شاهزاده ) سکوت اختیار خواهند کرد ؟
آیا نوشتن مطلبی هر چند کوتاه و انتقادی به این عمل مجری شبکه من و تو کار سختی است که نه در کردستان میدیا و نه در کرد و کردستان و نه در تویتر و نه در هیچ کجا چیزی نوشته نمی شود ؟
پاسخ به این سوال ها و روشن شدن مرز کرد بودن این احزاب و افراد بزودی مشخص خواهد شد باید منتظر ماند و دید که دلار برنده خواهد شد یا حس ناسیونالیستی ؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *