۲۶ شهریور ۱۴۰۳

توطئه عبداله اوجالان و پ.ک.ک برای نابودی جوانان کرد

  • ۱۱ دی ۱۴۰۲
  • ۱۴۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: عبدالله اوجالان قبل از دستگیری خود را در تمام مصاحبه ها با عیسی مسیح مقایسه می کرد و پس از دستگیری، برعکس گذشته، به شدت از آتاترک تعریف نموده و کانال اجرای سیاست های سازمان اطلاعات ترکیه بر علیه کردها بوده است. هزاران حیله و مکر دیگر به خرج دادند تا اینکه موفق شوند مردم را بسیج نموده و به قدرت برسند . آنگاه که قدرت نسبی به دست آوردند راه استالین را درپیش می گیرند، همچنانکه الان در مناطق کردنشین سوریه دیکتاتوری خود را بر علیه تمام احزاب و گروه ها در پیش گرفته اند. از قتل عام طرفداران دیگر احزاب در عامودا گرفته تا جنگ بی شرمانه ای که هم اکنون بر علیه دیگر کردها که در یک یا چند گروه متحد شده اند، در پیش گرفته اند.

اینکه دولت ترکیه اجازه می دهد که چنین موجودی در ویلائی در ایمرالی اینچنین آزادانه فعالیت کرده و پیام صادر نماید نشان از بازی دقیقی است که اوجالان برای نابودی کردها به راه انداخته است.

این جنگ ساختگی دست های خارجی، که پ.ک.ک و نوچه هایش مجری آن شده و بر مردم کرد تحمیل نموده اند، نتیجه ای جز نابودی کردها ندارد.

اگر صحبت های اوجالان را بررسی کنید به راحتی می توانید بفهمید که از همه کس و همه چیز دفاع می کند به جز کردها. کشاندن جنگ از ترکیه به مناطق کردنشین سوریه و عراق سند محکمی است بر کردستیز بودن اوجالان و پ.ک.ک برای نابودی کردها.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین