۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • “تواب سازی” اتهام جدید پژاک پس از اتهام به “مزدور سازی” جمهوری اسلامی ایران

“تواب سازی” اتهام جدید پژاک پس از اتهام به “مزدور سازی” جمهوری اسلامی ایران

  • ۳ خرداد ۱۳۹۵
  • ۶۷۵ بازدید
  • ۰

پژاک اعترافات عناصر تسلیمی گروه و اعلام انزجار خانواده های قربانیان از فرقه را بر نتافته و در واکنشی جدید ایران را علاوه بر “مزدور سازی” به “تواب سازی” محکوم کرد. رفتاری را که مردم با میل و آگاهی کامل انجام می دهند تروریست ها مزدور سازی و تواب سازی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ماهیت کثیف و کردستیز پژاک روز به روز برای جامعه بویژه هم وطنان کُرد زبان هویدا می گردد.
برخی از واقعیت های پشت پرده در گذر زمان آشکار می شود. ماهیت پژاک پس از ۱۰ سال تحرکات تروریستی در مناطق کردنشین ، قتل و کشتار نزدیک به ۳۰۰ تن از هم وطنان ،که بیشتر قربانیان ترور پژاک هم وطنان کُرد و غیر نظامی بوده اند، معلوم و آشکار شد.
افشاگری عناصر تسلیمی پژاک با میل و اراده خود در مقابل دوربین ها و یا اعلام انزجار و نفرت خانواده های قربانیان ترور پژاک هویت واقعی پژاک را برای جامعه کُرد هویدا ساخت.
بعنوان نمونه اعتراف و انتقاد زینب جلالیان از عناصر زندانی پژاک در مقابل دوربین با میل و خواست خود چهره ای فریبکارانه پژاک را معلوم کرد.
اعلام انزجار و نفرت خانواده های کُرد که فرزندانشان را پژاک به عضویت فرقه در آورده است، ماهیت فرقه را نیز آشکارتر ساخته است.
بعنوان نمونه از هزاران مورد می توان به اظهارات کوبنده خانواده سامان نسیم نیز اشاره نمود.
پژاک در ابتدا تلاش نمود با جوسازی توسط رسانه ها و فضای مجازی این اعترافات و اعلام انزجار را ساختگی و ترفند جمهوری اسلامی ایران بمنظور تخریب فرقه تلقی نماید. حتی شیرزاد کمانگر در برنامه زنده تلویزیونی اعترافات عناصر پژاک را رد کرده و ایران را به مزدور سازی محکوم کرد
با توجه به اینکه افکار عمومی جامعه امروزه به ماهیت پژاک و تروریست ها پی برده اند،دیگر کمتر تحت تاثیر شعارهای فریبنده عناصر فرقه قرار می گیرند.
اعترافات عناصر تسلیمی پژاک با میل و ارداه خود تاثیر مثبتی در جامعه بویژه در میان خانواده های کُرد بوجود آورده است.
اکنون جوسازی و شایعه فراکنی پژاک در جامعه موثر نبوده و برخورد رئوفت و عطوفت اسلامی از سوی نیروهای جمهوری اسلامی ایران با عناصر تسلیمی پژاک ،این فرقه را به چالش کشانده است.
پژاک این حرکت اسلامی ایران را بر نتافته و از خود واکنش نشان داد و ایران را متهم به تواب سازی محکوم نمود.
پژاک علاوه اتهام ایران به مزدور سازی ، به تواب سازی نیز محکوم کرد،حرکتی را که ناشی از عمق باور و آگاهی مردم بوده و مردم نیز با میل و ارده خود انتخاب می کنند ولی تروریست های پژاک انتخاب مردم با آگاهی و بصیرت را مزدور سازی و تواب سازی از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *